INFONIA bloguje

1.2.2018 5 důvodů proč mít svůj web

Mít v dnešní době svůj vlastní web je pomalu "jasná věc". Ne jenom, že prezentujete sami sebe či společnost, ale ukazujete jak dobří a profesionální jste. V dnešní době není důležité mít na svém webu mnoho informací, ale jsou důležité zmínit důležité fakta o spololečnosti. Jak jsme dříve psali v našem článku, jde i o tzv. “WOW” efekt. Nebojte se experimentovat, publikovat informace, které třeba u konkurence nenaleznete. Prohlédněte si weby vaší konkurence a zhodnoťte jakou přidanou hodnotu do svých webových stránek můžete vložit. více

19.1.2018 Jak vybrat dodavatele webových stránek?

Rozhodně nepodceňte výběr dodavatele vašich webových stránek. Vždy se vyplatí jednou dobře vybrat, než pak situaci složitě napravovat. Na co si tedy musíme dát POZOR při výběru dodavatele webových stránek a podle čeho se rozhodovat? více

12.1.2018 Jaké jsou trendy webového designu pro rok 2018?

Design webu je jedním z hlavních faktorů, kterým si můžete během pár vteřin návštěvníky (potenciální zákazníky) získat nebo naopak odradit. Z toho vyplývá, že má velký vliv na Vaše konverze a tudíž i zisky. Milton Glaser, významný grafický designér kdysi prohlásil, že existují tři základní reakce na design: ano, ne a WOW! V dnešní době, kdy je internet zahlcený weby je “reakce WOW!” klíčem k Vašemu úspěchu. více

1.1.2018 Sociální sítě a jejich využití pro podnik

Sociální sítě jsou nedílnou součástí moderní společnosti. Každý den jej využívají miliony lidí. Není tedy divu, že spousty firem a podniků se snaží využívat sílu sociálních sítí a získávat tak nové potencionální zákazníky. Možnosti sociální sítě a jejich využití pro podnik je nekonečné, ale nic se nesmí přehánět. Příliš velký důraz kladený na sociální sítě, totiž způsobuje podcenění ostatních důležitých věcí, které jsou potřebné pro úspěšné podnikání. více

25.12.2017 Korporativní identita vaší společnosti

Budování korporativní identity společnosti není zrovna jednoduché. Obzvláště, když kolem toho všeho vzniká spousty polopravd a mýtů. Většina špatných rozhodnutí však vzniká ve velkém egu ředitelů, kteří rozumí všem a všemu. Nechtějí si nechat poradit a tak často korporativní identita společnosti trpí. více

20.12.2017 Správa firemních kontaktů

Snad každá úspěšná fungující firma má své zákazníky, ať už pravidelné či jednorázové. V případě kamenného obchodu jsou to lidé kteří nás navštíví a odejdou. Pokud jde ovšem o internetový obchod, jedná se nejčastěji o zákazníky, kteří něco zanechají a to emailovou adresu. více

11.12.2017 Tvorba webu na blogovacím systému

Provozovat svůj vlastní web může přinášet mnoho výhod, avšak ne každý má odvahu do takovéto činnosti se pouštět, protože mu přijde samotná tvorba webu velmi složitá a zdlouhavá, ale to je omyl. V dnešní době existuje hned několik způsobů jak web vytvořit, aniž byste museli ovládat složité kódování. Jedním ze způsobů je i tvorba webu na tzv. blogovacím systému. více

2.12.2017 Další weby a microsite pro podporu webu

Webové stránky jsou základem podnikání na internetu. Dnes má vlastní web již většina firem a pro mnoho uživatelů to znamená potýkat se stále větší konkurencí. Mnozí se tedy rozhodnou pro propagaci webu, což je velmi rozumný krok. Jednou z možností, jak web skutečně podpořit, je i tvorba microsites. Jak mohou webu pomoci? více

25.11.2017 Na jakém CMS udělat e-shop

Pokud si zakládáte vlastní e-shop, budete si muset vybrat, na jakém CMS jej chce spravovat. CMS je zkratka pro content management systém, tedy pro prostředí, ve kterém budete zajišťovat běh vašeho e-shopu. Právě výběr toho správného CMS určí, jak efektivně budete schopni publikovat nabízené položky a spravovat objednávkový, platební, fakturační a logistický systém. CMS existují opravdu spousty a každý nabízí něco trochu jiného. My se nyní podíváme na tři nejznámější a nejkvalitnější CMS pro tvorbu a správu e-shopu. více

18.11.2017 Webová stránka a sociální sítě

Pro oslovení co největšího počtu lidí je vhodné vyhledávat místa, kam nejvíce lidí chodí a nemáte teď na mysli místa reálná, ale virtuální. K těm v poslední době jednoznačně patří sociální sítě. Je tedy velmi výhodné ke své webové stránce zřídit také stránku na sociální síti, která bude fanoušky automaticky informovat o všem novém na vašem webu. více

11.11.2017 Jak zjistit vhodná klíčová slova pro web

Jednou z nejdůležitějších věcí při tvoření PPC reklamy je správný výběr klíčových slov. Na nich totiž stojí a padá úspěch reklamní kampaně. Jak zjistit vhodná klíčová slova a jak postupovat při výběru zjistíte níže. Klíčová slova jsou v PPC reklamě hlavním nástrojem. Tato slova zadáte do PPC systému a následně se zobrazí vaše reklama každému, kdo napíše do vyhledávače právě vámi zvolená klíčová slova. Pak už záleží, zda na vaši reklamu klikne nebo bude hledat dále. více

3.11.2017 Zálohování webu

Stejně tak jako důležité účetní záznamy, tak i obsah webu má svojí hodnotu a existuje mnoho důvodů, proč ho zálohovat. Jsou webové stránky, kde se obsah nemění a slouží jen jako zdroj základních informací, ale u rozsáhlých stránek s pravidelným obsahem je potřeba považovat zálohování za samozřejmost. více

28.10.2017 Na co si dát u webu pozor

Provozovatelé internetových stránek se dopouští častých omylů, které mnohdy ignorují a zbytečně se tím podílí na vzniku celé řady problémů. Uvedeme si proto jedny z těch nejčastějších a možnosti, jak se jim vyhnout. více

23.5.2017 Vaše firma a mapy

Vědí vaši zákazníci, kde se nacházíte? Pokud působí firma v rámci celé České republiky, pak není podstatné, kde sídlí a klientům pomůže odkudkoliv. Pokud se však jedná o obchod nebo lokálně fungující firmu, pak může být pro zákazníka její nalezení problém. více

16.5.2017 Linkovací profil webu - proč ho sledovat?

Linkovací profil je jedna z věcí, na které by se mělo dbát při optimalizaci webu pro vyhledávače. Každý zkušený uživatel už ví, že může web prostřednictvím zpětných odkazů na cizích doménách posunout v příčkách ve výsledcích vyhledávání a pokud má být toto snažení opravdu efektní, je linkovací profil základ. více

9.5.2017 Vaše firma a váš web

Webové stránky jsou často opomíjenou stranou byznysu. Zatímco firmy, které se živí poskytováním internetových služeb, jim věnují dostatečný prostor, značné množství firem, působících mimo internet, jim věnuje pouze nezbytný čas. více

2.5.2017 Placená reklama pro firmu

Žádná úspěšná firma na trhu se neobešla bez reklamy. Jedná se o způsob, jak informovat široké okolí o své existenci a o službách/produktech, jaké firma nabízí. více

28.9.2016 Jak legálně snížit daně

Pořízením dlouhodobého nehmotného majetku - Nehmotným majetkem se rozumí nehmotné výsledky výzkumu a vývoje, software, ocenitelná práva a jiný majetek podle Zákona o účetnictví. Za nehmotný majetek jsou považovány i webové stránky či e-shopy. více

Stránkování

<1 23 4 5 6 7 8 9 >
 
 
Infonia > Blog