INFONIA bloguje

13.3.2018 Fonio: A/B testování

Zlepšete marketingový dopad vašich stránek pomocí A/B testování. Nově nabízíme tuto techniku průzkumu, která rychle, snadno a levně porovná dvě nebo více variant vašeho internetového marketingu. více

12.3.2018 Jak oslnit logem

Firma, která nemá logo, jakoby to ani s podnikáním nemyslela vážně. Také si to myslíte a logo hledáte? V tom případě vám můžeme vytvořit logo na míru. Proč je dobré mít propracované logo? Jak souvisí s firemní identitou? Jak logem zaujmout na první pohled? Vysvětlíme! více

26.2.2018 Máte responzivní web?

Mít své vlastní webové stránky může mít v dnešní době opravdu kdokoli. Někdo je využívá k osobním účelům, pro jiného jsou prostředkem pro firemní prezentaci. Možností pro jeho využití existuje nespočet. Ať už tedy svůj web využíváte k čemukoli a máte na něm cokoli, pokud nebude responzivní, nestane se pro návštěvníky dostatečným lákadlem. A to je potřeba změnit. více

20.2.2018 Proč je důležité pečovat o své zákazníky?

Klíčem k úspěšnému podnikání jsou zákazníci, ještě lépe spokojení zákazníci. Abyste tyto zákazníky mohli i nadále považovat za své, je potřeba o ně neustále pečovat. Jinak vám je dříve nebo později přetáhne konkurence. Proč je tak důležité pečovat o zákazníky a co vám v tom může pomoct? více

13.2.2018 Svěřte se kreativci

Ať už jste sebevíc nadšení a kreativní inovátoři plni elánu a fantazie, ne vždy vám tyto vlastnosti postačí. Návrh a zpracování vašich osobních webových stránek potřebují i kapku technických znalostí, které laikům při tvorbě mohou zabrat moře času. více

7.2.2018 Co všechno sdílet na web?

Už máte svůj blog nebo webové stránky a víte, že slouží nejen jako vaše vizitka, ale i způsob prezentování vaší práce. Nyní si lámete hlavu nad otázkou, co na své stránky vlastně sdílet, abyste zaujali potenciální zákazníky a ještě lépe: abyste je přiměli se k vám vrátit. více

1.2.2018 5 důvodů proč mít svůj web

Mít v dnešní době svůj vlastní web je pomalu "jasná věc". Ne jenom, že prezentujete sami sebe či společnost, ale ukazujete jak dobří a profesionální jste. V dnešní době není důležité mít na svém webu mnoho informací, ale jsou důležité zmínit důležité fakta o spololečnosti. Jak jsme dříve psali v našem článku, jde i o tzv. “WOW” efekt. Nebojte se experimentovat, publikovat informace, které třeba u konkurence nenaleznete. Prohlédněte si weby vaší konkurence a zhodnoťte jakou přidanou hodnotu do svých webových stránek můžete vložit. více

19.1.2018 Jak vybrat dodavatele webových stránek?

Rozhodně nepodceňte výběr dodavatele vašich webových stránek. Vždy se vyplatí jednou dobře vybrat, než pak situaci složitě napravovat. Na co si tedy musíme dát POZOR při výběru dodavatele webových stránek a podle čeho se rozhodovat? více

12.1.2018 Jaké jsou trendy webového designu pro rok 2018?

Design webu je jedním z hlavních faktorů, kterým si můžete během pár vteřin návštěvníky (potenciální zákazníky) získat nebo naopak odradit. Z toho vyplývá, že má velký vliv na Vaše konverze a tudíž i zisky. Milton Glaser, významný grafický designér kdysi prohlásil, že existují tři základní reakce na design: ano, ne a WOW! V dnešní době, kdy je internet zahlcený weby je “reakce WOW!” klíčem k Vašemu úspěchu. více

1.1.2018 Sociální sítě a jejich využití pro podnik

Sociální sítě jsou nedílnou součástí moderní společnosti. Každý den jej využívají miliony lidí. Není tedy divu, že spousty firem a podniků se snaží využívat sílu sociálních sítí a získávat tak nové potencionální zákazníky. Možnosti sociální sítě a jejich využití pro podnik je nekonečné, ale nic se nesmí přehánět. Příliš velký důraz kladený na sociální sítě, totiž způsobuje podcenění ostatních důležitých věcí, které jsou potřebné pro úspěšné podnikání. více

25.12.2017 Korporativní identita vaší společnosti

Budování korporativní identity společnosti není zrovna jednoduché. Obzvláště, když kolem toho všeho vzniká spousty polopravd a mýtů. Většina špatných rozhodnutí však vzniká ve velkém egu ředitelů, kteří rozumí všem a všemu. Nechtějí si nechat poradit a tak často korporativní identita společnosti trpí. více

20.12.2017 Správa firemních kontaktů

Snad každá úspěšná fungující firma má své zákazníky, ať už pravidelné či jednorázové. V případě kamenného obchodu jsou to lidé kteří nás navštíví a odejdou. Pokud jde ovšem o internetový obchod, jedná se nejčastěji o zákazníky, kteří něco zanechají a to emailovou adresu. více

11.12.2017 Tvorba webu na blogovacím systému

Provozovat svůj vlastní web může přinášet mnoho výhod, avšak ne každý má odvahu do takovéto činnosti se pouštět, protože mu přijde samotná tvorba webu velmi složitá a zdlouhavá, ale to je omyl. V dnešní době existuje hned několik způsobů jak web vytvořit, aniž byste museli ovládat složité kódování. Jedním ze způsobů je i tvorba webu na tzv. blogovacím systému. více

2.12.2017 Další weby a microsite pro podporu webu

Webové stránky jsou základem podnikání na internetu. Dnes má vlastní web již většina firem a pro mnoho uživatelů to znamená potýkat se stále větší konkurencí. Mnozí se tedy rozhodnou pro propagaci webu, což je velmi rozumný krok. Jednou z možností, jak web skutečně podpořit, je i tvorba microsites. Jak mohou webu pomoci? více

25.11.2017 Na jakém CMS udělat e-shop

Pokud si zakládáte vlastní e-shop, budete si muset vybrat, na jakém CMS jej chce spravovat. CMS je zkratka pro content management systém, tedy pro prostředí, ve kterém budete zajišťovat běh vašeho e-shopu. Právě výběr toho správného CMS určí, jak efektivně budete schopni publikovat nabízené položky a spravovat objednávkový, platební, fakturační a logistický systém. CMS existují opravdu spousty a každý nabízí něco trochu jiného. My se nyní podíváme na tři nejznámější a nejkvalitnější CMS pro tvorbu a správu e-shopu. více

18.11.2017 Webová stránka a sociální sítě

Pro oslovení co největšího počtu lidí je vhodné vyhledávat místa, kam nejvíce lidí chodí a nemáte teď na mysli místa reálná, ale virtuální. K těm v poslední době jednoznačně patří sociální sítě. Je tedy velmi výhodné ke své webové stránce zřídit také stránku na sociální síti, která bude fanoušky automaticky informovat o všem novém na vašem webu. více

11.11.2017 Jak zjistit vhodná klíčová slova pro web

Jednou z nejdůležitějších věcí při tvoření PPC reklamy je správný výběr klíčových slov. Na nich totiž stojí a padá úspěch reklamní kampaně. Jak zjistit vhodná klíčová slova a jak postupovat při výběru zjistíte níže. Klíčová slova jsou v PPC reklamě hlavním nástrojem. Tato slova zadáte do PPC systému a následně se zobrazí vaše reklama každému, kdo napíše do vyhledávače právě vámi zvolená klíčová slova. Pak už záleží, zda na vaši reklamu klikne nebo bude hledat dále. více

3.11.2017 Zálohování webu

Stejně tak jako důležité účetní záznamy, tak i obsah webu má svojí hodnotu a existuje mnoho důvodů, proč ho zálohovat. Jsou webové stránky, kde se obsah nemění a slouží jen jako zdroj základních informací, ale u rozsáhlých stránek s pravidelným obsahem je potřeba považovat zálohování za samozřejmost. více

Stránkování

<1 23 4 5 6 7 8 9 >
 
 
Infonia > Blog