INFONIA bloguje

11.5.2014 Nedělejme rychlé závěry

Jak snadné je nechat se zlákat jednoduchým řešením nebo udělat rychlý závěr. Bohužel mnohokrát je to spíše ke škodě než-li k užitku. O tom, jak předejít unáhleným krokům, je toto krátké video (cca 18 minut) z přednášky Honzy Tichého, kterou měl na Google Summintu v roce 2012. více

7.5.2014 Google Tag Manager

Google Tag Manager v Infonii už nějakou dobu používáme a to nejen pro marketingové účely. Velmi si ho oblíbili i naši kodéři, kteří ho využívají ke vkládání různých scriptů a měřicích kódů. více

23.4.2014 Cílení na zařízení v Skliku

Sklik dnes spustil další nástroj pro zpřesnění cílení kampaní. Vedle PC, tabletu, mobilu můžete cílit i na multimediální zařízení, pod která spadají herní konzole a chytré televizory od značek Sony, Nintendo, Panasonic a Samsung. více

20.4.2014 Workshop skicování s Michalem Maňákem

V sobotu 19.4. jsme absolvovali workshop skicování u Michala Maňáka, který pořádala Asociace UX. V rámci přednášky a následných praktických úkolů jsme se naučili, jak rychle a efektivně zachytit nápad nebo myšlenku. více

9.4.2014 Responzivní design

Web se jednodušeji spravuje
Existuje jedna stránka, která se "pouze" přizpůsobí velikosti displeje. To zásadně snižuje nároky na údržbu prezentace a to jak na straně vlastníka webu, tak na straně technické podpory. Zákazník zaplatí za údržbu méně a aktualizace webu je i pro něj snadnější, než by tomu bylo v případě speciální mobilní stránky. více

1.4.2014 Naše weby jsou ještě rychlejší

V průběhu března jsme potěšili všechny naše klienty, když jsme jim všem výrazně zrychlili načítání webových stránek. Čas mezi kliknutím na odkaz a časem, než se nová stránka načte, je důležitý z několika důvodů. více

29.1.2014 Sklik přichází s novým importem kampaní

Máme radost z toho, jak tým Skliku pracuje na stále nových vylepšeních celého systému. Z poslední doby jmenujme vylepšení importu kampaní. více

23.12.2013 PF 2014

Milí klienti, letošek byl pro Infonii velice zajímavý. Tým posílili noví kolegové, vytvořili jsme desítky funkčních a hezkých webů. Systém Fonio se změnil na službu a představil mnoho nových funkcí. více

18.10.2013 Weby pro školy a školky

Od internetových stránek českých škol a školek lidé nečekají žádné zázraky. Co hůře, učitelé a i rodiče často požadují jen nutné minimum. Velká většina školních je plná informací, ovšem v zastaralém a nepřehledném designu. více

21.12.2012 Stránky potřebují prostor, zase se stěhujeme

Už po třetí se během posledních 10 let stěhujeme. Příjemné prostředí v budově Metropolitan nám nestačí, takže se posouváme asi 600 metrů, z ulice U Uranie do ulice Dělnické. Zde je naše nová adresa: více

14.8.2012 Infonia právě dnes slaví 20 let!

Honza Macháček, majitel a zakladatel firmy vzpomíná: 14.8.1992 jsme s Václavem Zelenkou začali podnikat tím, že jsme u jeho táty právníka podepsali společenskou smlouvu a založili společnost ISS, která se dnes jmenuje Infonia. více

12.3.2012 Disqus: nová funkce v redakčním systému FONIO

Tento nový diskusní systém umožňuje návštěvníkům stránek jednoduché vyjádření a diskusi ve vláknech. více

2.12.2011 Lepší fotky a efektivnější texty pro váš web

Využijte některý z Akčních balíčků a vylepšete si tak ještě více svůj web. více

13.6.2011 Redesign webu www.svetkomiksu.cz Svět komiksu

Na přání klienta jsme "přebarvili" eshop Svět komiksu do bílé. více

17.5.2011 Fonio: Pokročilejší nastavení fóra

Nyní si můžete vybrat mezi plným zobrazením fóra a zobrazením v režimu "jedno vlákno". více

28.4.2011 Fonio: Nová funkce v admistrativní zóně

U obrázků a videa v textu se po kliknutí pravým tlačítkem zobrazí kontextové menu, které umožní přejít k vlastnostem objektu a nastavovat jeho velikost a zarovnání. více

Matematicko-fyzikální fakulta Univerzity Karlovy v Praze MFF Univerzity Karlovy v Praze

Byli jsme požádáni, abychom vytvořili grafický návrh titulní stránky webové prezentace Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy v Praze. více

24.3.2011 Fonio a PPC kampaně

Abyste mohli měřit úspěšnost svých PPC kampaní, je nutné mít v HTML kódu cílové stránky vložen tzv. konverzní kód (tj. kód pro měření konverzí). více

Stránkování

<1 2 3 45 6 7 >
 
 
Infonia > Blog