Jak zjistit vhodná klíčová slova pro web

11.11.2017

Jak zjistit vhodná klíčová slova pro web

Jednou z nejdůležitějších věcí při tvoření PPC reklamy je správný výběr klíčových slov. Na nich totiž stojí a padá úspěch reklamní kampaně. Jak zjistit vhodná klíčová slova a jak postupovat při výběru zjistíte níže. Klíčová slova jsou v PPC reklamě hlavním nástrojem. Tato slova zadáte do PPC systému a následně se zobrazí vaše reklama každému, kdo napíše do vyhledávače právě vámi zvolená klíčová slova. Pak už záleží, zda na vaši reklamu klikne nebo bude hledat dále.

 

Vhodný výběr klíčových slov

V prvé řadě je důležité zvolit vhodná klíčová slova pro obor, ve kterém se pohybujete. Vytvořte si seznamy s několika varianty. Ubírejte se od jednoduchých slov, po konkrétní spojení či slangové výrazy. Napište si zkrátka vše co si myslíte, že lidé vyhledávají, když potřebují vaše služby. Další možností jak zjistit co lidé hledají nejvíce a konkretizovat tak vhodný výběr klíčových slov je použít systémy, které nabízejí přední poskytovatelé reklamy na internetu.

V našich končinách se jedná o Seznam.cz a jejich reklamní systém Sklik nebo Google.com a systém AdWords. Do kolonky vhodná klíčová slova napíšete vám zvolené slovo či spojení a následně se vám ukáže počet hledání za určitou dobu nebo si můžete zvolit vhodnou alternativu. Informace o hledanosti klíčového slova také naleznete přímo ve vyhledávači seznam.cz. Statistika hledaného výrazu se nachází v patičce stránky s výsledky vyhledávání.

 

Buďte chytří a ušetříte

První klíčová slova, která vás napadnou, bývají velmi konkurenční. Cena za inzerát se tak díky tomu může znatelně prodražit. Značnou část peněz si můžete ušetřit při hledání různých alternativních klíčových slov. Obecná slova totiž tvoří jen zlomek vyhledávání a navíc jsou velmi drahá. V každém oboru lze vymyslet spoustu klíčových slov, které nabízejí kvalitní řešení mezi kvalitou, hledaností, konkurencí a cenou. Pokud se zaměříte na tuto možnost, přivedete si přes reklamu plno návštěvníků či potencionálních klientů a zároveň ušetříte nemalé množství peněz.

Infonia > Blog > Jak zjistit vhodná klíčová slova pro web