Jak zvýšit obrat eshopu

16.6.2016

Jak zvýšit obrat eshopu

Snad každý by si přál dosáhnout co největší návštěvnosti na svém eshopu. Reklama není jediným faktorem, který může zvýšit návštěvnost, proto si představíme tipy, jak zvednout počet objednávek a to změnami v eshopu samotném.

Online podpora

Online podpora nabízí možnost položit prodejci otázku týkající se zboží. Pokud web touto podporou disponuje, je možné dotazy vyřizovat ihned a to je pro návštěvníky vítanou možností, jak se dozvědět to, co chtějí vědět. Její umístění na eshop není náročné a má svůj efekt, který návštěvníci ocení.

Rozšířené možnosti platby

Stále existuje nespočet obchodů, které nabízejí jen několik možností platby. Omezené možnosti platby jsou jedním z hlavních důvodů, proč se klienti obrací ke konkurenci. Dopřejte návštěvníkům široké možnosti platby a výrazně tím zvýšítě počet objednávek.

Rozšířené možnosti dopravy

Nejen platby, ale i doprava hraje důležitou roli. U řady produktů zákazníci požadují, aby se k nim zboží dostalo co nejrychleji, například před Vánocemi nebo narozeninami příbuzných. Ideální je také zajištění služeb jako jsou Uloženka nebo Zásilkovna. Nebojte se možnosti je rozšířit, přibudou vám starosti, ale vzrostou vám objednávky.


Potřebujete pomoc s e-shopem?

Neváhejte a kontaktujte nás.

x
...nebo nám napište pomocí kontaktního formuláře

Srovnání zboží

Umožňuje váš eshop řazení produktů? Řazení podle značky, podle ceny, podle nejlepší shody či podle přítomnosti ve skladu. Možnosti srovnání zboží jsou populární, jelikož s nimi klienti rychleji najdou to, co hledají. Jejich přítomnost na eshopu je nespornou výhodou.

Zboží skladem

Máte své zboží skladem nebo ho musíte vždy objednávat? Potenciální klienti vždy dávají přednost obchodům, které mají zboží skladem. Pokud je pro vás náročné zajistit veškeré zboží skladem, zjistěte, o jaké produkty mají vaši klienti největší zájem a tyto produkty mějte vždy skladem a k dispozici k odeslání.

Infonia > Blog > Jak zvýšit obrat eshopu