Korporativní identita vaší společnosti

25.12.2017

Korporativní identita vaší společnosti

Budování korporativní identity společnosti není zrovna jednoduché. Obzvláště, když kolem toho všeho vzniká spousty polopravd a mýtů. Většina špatných rozhodnutí však vzniká ve velkém egu ředitelů, kteří rozumí všem a všemu. Nechtějí si nechat poradit a tak často korporativní identita společnosti trpí.

Přestože je korporativní identita v České republice zakořeněna poměrně dlouho, stále je pochopena špatně. Často se totiž zaměňuje na dílčí jednotky, které tvoří celkovou korporativní identitu společnosti. Korporativní identita vaší společnosti je totiž souhrnem více složek, které obsahují marketingovou komunikaci, firemní kulturu či jednotný vizuální styl. Tento balíček se jmenuje korporativní identita. Pokud jedna věc nefunguje tak jak má, ani korporativní identita nebude pracovat správně.

K čemu slouží korporativní identita vaší společnosti

Korporativní identita vaší společnosti slouží především k odlišení se od konkurence. Každá firma má mít určité postoje, názory a chování. Ty se odráží právě na korporativní identitě firmy. Není to tedy jen souhrn grafických a vizuálních prvků, ale celkového působení firmy na zákazníky a společnost.

Čeho se vyvarovat při stavbě korporativní identity

Korporativní identita vaší společnosti musí být harmonicky fungující organismu, který má pevné základy a pomalu se vyvíjí v něco velkého. V případě, že bude kladen velký důraz jen na jeden prvek, nedosáhnete takových úspěchů. Často se například klade velký důraz na vizuální stránku celé společnosti. Vytvořením jedinečného a originálního stylu plného barev však nemusí fungovat s kulturou firmy. Často se také stává, že původní vizuální identita, bývá zaměněna za novou modernější verzi, ale vše ostatní zůstává stejné. Takovéto změny spíše uškodí a korporativní identita vaší společnosti bude trpět.

Infonia > Blog > Korporativní identita vaší společnosti
Všechny údaje jsou povinné.
Infonia.cz

E-mail: info@infonia.cz