Newsletter
Newsletter, ten je ale pak dost náročný na získávání podkladů a aktualit, ale proč ne?! Když bude jasné kolikrát měsíčně, komu atd.
A taky třeba:
- párování obsahu s Facebookem, třeba i Youtube kanál, Twitter …
- s novými texty a osnovou i nové PPC kampaně
- tiskové materiály, tj. když to bude jinak uspořádáno na webu, tak zase zpátky nějaké tištěné materiály pro ty klienty
- corporate identity firmy - logo, design atd.
- PR služby k webu – jeho zpopularizování nástroji PR atd.
- web jako intranet …
- poradenství se zřízením a provozováním on-line shopů
- atd.
- přidat aktivní správu i verzí AJ, GER, SK atd.
Myslím, že se to dá hodně rozvíjet, ale začal bych teď s jasnou jednoduchou nabídkou, prací, která má u klienta začátek i konec, a uvidíme, jaká bude reakce a zájem.