Sklik přichází s novým importem kampaní
29.1.2014
Máme radost z toho, jak tým Skliku pracuje na stále nových vylepšeních celého systému. Z poslední doby jmenujme vylepšení importu kampaní.
Při importu již není nutná úprava dynamické proměnné “Keyword” ve viditelné URL, ale nový importér ji změní sám automaticky (např. www.eshop.cz/{Keyword: boty} -> www.eshop.cz/Boty).
Dalším plus je zachování nastavení sítí, jaké máte v Adwords. Tudíž už není potřeba znovu upravovat vyhledávací nebo obsahovou síť v rozhraní Skliku, všechna tato nastavení se importem automaticky přenesou.
Další Sklikem avizovanou vychytávkou má být zachování časového plánování kampaní včetně nastavení bidu nebo podpora regionálního cílení u kampaní.
Tak uvidíme, jak rychle se změn dočkáme. Každopádně už tyto úpravy nám v mnohém usnadní práci s PPC kampaněmi :)