Trend: firmy více informují prostřednictvím svých webů
8.11.2005
Internetová veřejnost od vašeho webu očekává, že je aktuální a přesný. Málokdo má však čas a prostředky se obsahu pravidelně věnovat. Naše nová služba PR pomáhá s přípravou a tvorbou obsahu.
V průběhu posledního měsíce jsme oživili webovské stránky našich klientů novinkami z jejich podzimních aktivit. Uvádíme zde příklady:
- Společnost Pražské silniční a vodohospodářské stavby (PSVS) se podílela na výstavbě 6 mostních objektů na nově otevřeném úseku D1 Vyškov – Mořice a její Závod 2 - Mosty dokončil rekonstrukci mostu přes Labe na dálnici Praha – Liberec
- Firma ALEXA studio zahájilo prodej kuchyní Mobalpa v nových moderních prostorách Tower City na pražské Pankráci.
- Zlatnictví BENET otevírá novou prodejnu v City Centru Olomouc.
- Lékárna Chodov zahajuje provoz v přízemí nového obchodního centra Chodov v Praze 4.
- RC Slavia Praha informuje na svých stránkách o svém novém hřišti v pražském Edenu.
Všechny zprávy doplňujeme o fotografie a publikujeme podle moderních standardů PR, s uvedením kontaktních údajů a dalších podrobností.
Vyhledávače Google, Seznam.cz, Yahoo dávají aktualizovaným webům přednost při zařazování.
###
více informací:
Jan Macháček
jan.machacek@infonia.com