Webová stránka a sociální sítě

18.11.2017

Webová stránka a sociální sítě

Pro oslovení co největšího počtu lidí je vhodné vyhledávat místa, kam nejvíce lidí chodí a nemáte teď na mysli místa reálná, ale virtuální. K těm v poslední době jednoznačně patří sociální sítě. Je tedy velmi výhodné ke své webové stránce zřídit také stránku na sociální síti, která bude fanoušky automaticky informovat o všem novém na vašem webu.

Novinky se k fanouškům dostanou cestou, která je příjemná nejen pro ně, ale také pro vás. Jen díky takovéto jedné stránce se váš příspěvek na sociální síti může zobrazit neomezenému počtu lidí, aniž by jej museli cíleně vyhledávat.

Je to skvělý způsob, jak si neustále držet těsný kontakt s fanoušky, sledovat jejich reakce na nejnovější dění a zároveň také naslouchat jejich požadavkům. Fanoušky můžete také informovat o nejrůznějších akcích, které pořádáte, kde vás v poslední době naleznou. Jedná se zároveň o skvělou studnici informací pro vaše případné PR. Budete zde totiž moci sledovat, jakým lidem se vaše stránky líbí a koho oslovují. Zároveň budete moci sledovat, co by podpořilo váš projekt, díky jednotlivým názorům fans.

Každá ze sítí nabízí něco trochu jiného a proto je dobré, abyste měli zastoupení v každé z nich. Například Facebook a YouTube navštěvuje nejvíce lidí. Twitter a LinkedIN vám zase umožní užší kontakt s důležitými osobnostmi vašeho oboru. A blogy a diskuzní fóra podpoří důvěru zákazníka, potažmo celé komunity. Kampaně, které na sociálních sítích zveřejníte, mají také obrovský virální potenciál, tedy pokud budou nápadité. Znamená to tedy, že se informace o nich velice rychle rozšíří mezi opravdu velký počet lidí, což je vždy přínosné. Pokud tedy ještě nemáte stránky svého webu, určitě byste je měli vytvořit. Mezi ty nejznámější patří Facebook a s ním související Instagram, Twitter, Google+, YouTube, LinkedIN a třeba i MySpace.

Infonia > Blog > Webová stránka a sociální sítě
Všechny údaje jsou povinné.
Infonia.cz

E-mail: info@infonia.cz