INFONIA bloguje

23.5.2017 Vaše firma a mapy

Vědí vaši zákazníci, kde se nacházíte? Pokud působí firma v rámci celé České republiky, pak není podstatné, kde sídlí a klientům pomůže odkudkoliv. Pokud se však jedná o obchod nebo lokálně fungující firmu, pak může být pro zákazníka její nalezení problém. více

16.5.2017 Linkovací profil webu - proč ho sledovat?

Linkovací profil je jedna z věcí, na které by se mělo dbát při optimalizaci webu pro vyhledávače. Každý zkušený uživatel už ví, že může web prostřednictvím zpětných odkazů na cizích doménách posunout v příčkách ve výsledcích vyhledávání a pokud má být toto snažení opravdu efektní, je linkovací profil základ. více

9.5.2017 Vaše firma a váš web

Webové stránky jsou často opomíjenou stranou byznysu. Zatímco firmy, které se živí poskytováním internetových služeb, jim věnují dostatečný prostor, značné množství firem, působících mimo internet, jim věnuje pouze nezbytný čas. více

2.5.2017 Placená reklama pro firmu

Žádná úspěšná firma na trhu se neobešla bez reklamy. Jedná se o způsob, jak informovat široké okolí o své existenci a o službách/produktech, jaké firma nabízí. více

28.9.2016 Jak legálně snížit daně

Pořízením dlouhodobého nehmotného majetku - Nehmotným majetkem se rozumí nehmotné výsledky výzkumu a vývoje, software, ocenitelná práva a jiný majetek podle Zákona o účetnictví. Za nehmotný majetek jsou považovány i webové stránky či e-shopy. více

26.9.2016 Napadení webů na Wordpressu

Wordpress je nejpopulárnějším redakčním systémem, který se používá pro tvorbu webových stránek. Snadno se na něm weby tvoří a snadno se v něm i pracuje, je ovšem velmi zranitelný. Jeho popularity využívá celá řada hackerů a spamerů, aby se mohli nabourat do webů ostatních uživatelů.  více

19.9.2016 Vaše firma ve vyhledávačích

Internetové vyhledávače jsou nejvyužívanějším prostředkem pro hledání firem. Pokud je cílem firmy dosáhnout co nejvyššího počtu zákazníků, je vhodné, aby dbala jak na správné zobrazení ve výpisu nalezených výsledků, tak i na samotnu pozici ve vyhledávání. Předpokladem je pochopitelně vlastní firemní web a následně zajištění ON page a OFF page faktorů, které si nyní trochu přiblížíme. více

12.9.2016 Vaše firma a obsah webu

Jakou roli hraje na webových stránkách obsah? Tu nejdůležitější. Firmy velmi často dbají na perfektní design firemního webu, do kterého neváhají investovat i desítky tisíc korun, obsah přitom zůstává až na druhé koleji. více

5.9.2016 Foto a video na webu

Každý den se můžeme setkat s informací, že někdo někomu ukradl jeho fotografie či bez svolení autora použit video na svém webu nebo v podnikání. Fotografie či videa jsou autorským dílem a z tohoto důvodu jsou chráněny autorským zákonem. Na internetu však existují možnosti, jak si legálně nakoupit fotografie či videa. Často za velmi nízké ceny. To se může hodit především pro začínající weby, které potřebují ilustrační fotografie či videa. více

18.8.2016 Vaše firma a váš web

Webové stránky jsou často opomíjenou stranou byznysu. Zatímco firmy, které se živí poskytováním internetových služeb, jim věnují dostatečný prostor, značné množství firem, působících mimo internet, jim věnuje pouze nezbytný čas. více

30.6.2016 Na co si dát pozor při vybírání webhostingu

Webhostingy se v poslední době předhánějí v nabídkách opravdu velkých prostor
a neomezených parametrů. Uživatel by se však měl spíše více zaměřit na kvalitu nabízené služby, než na její rozsah. Dobré je tedy znát, co bychom od opravdu kvalitního webhostingu měli očekávat.
Na prvním místě je jednoznačně bezpečnost. Webhoster by neměl ke spravovaným datům připouštět žádné třetí osoby, a také by měl dbát na to, aby byly weby a data na nich v naprostém bezpečí.
Důležité je však mít na pamětí, že ztrátu dat si můžeme zavinit i my sami
a to používáním špatného redakčního systému, nezašifrovaným FTP atd. více

23.6.2016 Jak začít se SEO

Pokud je cílem webu prosperovat, měl by jeho majitel pamatovat na SEO optimalizaci. Dříve se jednalo o relativně neznámý termín, který je však v současné době nezbytné znát. Se SEO optimalizací může začít kdokoliv, je třeba však pamatovat na její důležitá pravidla. více

16.6.2016 Jak zvýšit obrat eshopu

Snad každý by si přál dosáhnout co největší návštěvnosti na svém eshopu. Reklama není jediným faktorem, který může zvýšit návštěvnost, proto si představíme tipy, jak zvednout počet objednávek a to změnami v eshopu samotném. více

9.6.2016 Webové pojmy, kterým je dobré rozumět

Úspěch v oblasti provozu webových stránek by se dal přirovnat k úspěšnému přežití
v divočině. Právo na úspěch zde mají jen ti nejsilnější a ten, kdo se jen trochu ztrácí, bude navždy ztracen. Abyste netápali hned od prvních začátků v džungli webového provozu, je dobré znát některé základní pojmy, se kterými se budete určitě setkávat. více

2.6.2016 Tvoříme diskuzní fórum

Diskuzní fóra jsou internetovými pavlači, kde se schází uživatelé, aby mohli volně diskutovat k různým tématům. Není divu, že jsou stále v oblibě. Všeobecně lze fóra rozdělit do dvou kategorií - na stránky, které celé fungují jako diskuzní fórum a na weby, či spíše magazíny, kde je fórum přidané jako možnost, jak se vyjádřit a diskutovat. více

26.5.2016 Výhody a nevýhody WordPressu

WordPress je svobodný open source redakční publikační systém napsaný v PHP
a MySQL.
WordPress je vyvíjen pod licencí GNU GPL. Jedná se tedy o svobodný sofrware.
Díky tomu má širokou vývojářskou a uživatelskou komunitu, která každý den chrlí velké množstvé šablon, pluginů a různých vylepšení. Oblíbenost tohoto redakčního systému dokazuje i přes deset miliónů stáhnutí a toto číslo stále roste. Na celém internetu funguje více jak 15% webů, které jsou spravovány právě systémem WordPress. více

19.5.2016 Jak na efektivní email marketing

Email marketing je užitečným nástrojem k podnikání pokud se používá správně.
Většina firem jej však využívá špatně a neefektivně. Díky tomu poté vznikají fámy o tom, že emailing nefunguje. Pokud se však naučíte správně pracovat s email marketingem je cesta k úspěchu otevřená. Jednoduchá pravidla a postupy platí jak pro velké, tak malé firmy. více

13.5.2016 Jak bojovat proti spamerům

Spameři jsou nepříjemnými existencemi, které se na internetu pohybují. Jejich cílem je umísťovat komentáře na weby za účelem propagace. Špinavou práci za ně dnes již často vykonávají spamboti, kteří zamořují diskuzní fóra i komentáře pod příspěvky. Jejich metody jsou již pokročilé a není pro ně překážkou prolomení administrace či vytvoření uživatelského účtu. více

Stránkování

12 3 4 5 6 7 >
 
 
Infonia > Blog