INFONIA bloguje

11.12.2017 Tvorba webu na blogovacím systému

Provozovat svůj vlastní web může přinášet mnoho výhod, avšak ne každý má odvahu do takovéto činnosti se pouštět, protože mu přijde samotná tvorba webu velmi složitá a zdlouhavá, ale to je omyl. V dnešní době existuje hned několik způsobů jak web vytvořit, aniž byste museli ovládat složité kódování. Jedním ze způsobů je i tvorba webu na tzv. blogovacím systému. více

2.12.2017 Další weby a microsite pro podporu webu

Webové stránky jsou základem podnikání na internetu. Dnes má vlastní web již většina firem a pro mnoho uživatelů to znamená potýkat se stále větší konkurencí. Mnozí se tedy rozhodnou pro propagaci webu, což je velmi rozumný krok. Jednou z možností, jak web skutečně podpořit, je i tvorba microsites. Jak mohou webu pomoci? více

25.11.2017 Na jakém CMS udělat e-shop

Pokud si zakládáte vlastní e-shop, budete si muset vybrat, na jakém CMS jej chce spravovat. CMS je zkratka pro content management systém, tedy pro prostředí, ve kterém budete zajišťovat běh vašeho e-shopu. Právě výběr toho správného CMS určí, jak efektivně budete schopni publikovat nabízené položky a spravovat objednávkový, platební, fakturační a logistický systém. CMS existují opravdu spousty a každý nabízí něco trochu jiného. My se nyní podíváme na tři nejznámější a nejkvalitnější CMS pro tvorbu a správu e-shopu. více

18.11.2017 Webová stránka a sociální sítě

Pro oslovení co největšího počtu lidí je vhodné vyhledávat místa, kam nejvíce lidí chodí a nemáte teď na mysli místa reálná, ale virtuální. K těm v poslední době jednoznačně patří sociální sítě. Je tedy velmi výhodné ke své webové stránce zřídit také stránku na sociální síti, která bude fanoušky automaticky informovat o všem novém na vašem webu. více

11.11.2017 Jak zjistit vhodná klíčová slova pro web

Jednou z nejdůležitějších věcí při tvoření PPC reklamy je správný výběr klíčových slov. Na nich totiž stojí a padá úspěch reklamní kampaně. Jak zjistit vhodná klíčová slova a jak postupovat při výběru zjistíte níže. Klíčová slova jsou v PPC reklamě hlavním nástrojem. Tato slova zadáte do PPC systému a následně se zobrazí vaše reklama každému, kdo napíše do vyhledávače právě vámi zvolená klíčová slova. Pak už záleží, zda na vaši reklamu klikne nebo bude hledat dále. více

3.11.2017 Zálohování webu

Stejně tak jako důležité účetní záznamy, tak i obsah webu má svojí hodnotu a existuje mnoho důvodů, proč ho zálohovat. Jsou webové stránky, kde se obsah nemění a slouží jen jako zdroj základních informací, ale u rozsáhlých stránek s pravidelným obsahem je potřeba považovat zálohování za samozřejmost. více

28.10.2017 Na co si dát u webu pozor

Provozovatelé internetových stránek se dopouští častých omylů, které mnohdy ignorují a zbytečně se tím podílí na vzniku celé řady problémů. Uvedeme si proto jedny z těch nejčastějších a možnosti, jak se jim vyhnout. více

23.5.2017 Vaše firma a mapy

Vědí vaši zákazníci, kde se nacházíte? Pokud působí firma v rámci celé České republiky, pak není podstatné, kde sídlí a klientům pomůže odkudkoliv. Pokud se však jedná o obchod nebo lokálně fungující firmu, pak může být pro zákazníka její nalezení problém. více

16.5.2017 Linkovací profil webu - proč ho sledovat?

Linkovací profil je jedna z věcí, na které by se mělo dbát při optimalizaci webu pro vyhledávače. Každý zkušený uživatel už ví, že může web prostřednictvím zpětných odkazů na cizích doménách posunout v příčkách ve výsledcích vyhledávání a pokud má být toto snažení opravdu efektní, je linkovací profil základ. více

9.5.2017 Vaše firma a váš web

Webové stránky jsou často opomíjenou stranou byznysu. Zatímco firmy, které se živí poskytováním internetových služeb, jim věnují dostatečný prostor, značné množství firem, působících mimo internet, jim věnuje pouze nezbytný čas. více

2.5.2017 Placená reklama pro firmu

Žádná úspěšná firma na trhu se neobešla bez reklamy. Jedná se o způsob, jak informovat široké okolí o své existenci a o službách/produktech, jaké firma nabízí. více

28.9.2016 Jak legálně snížit daně

Pořízením dlouhodobého nehmotného majetku - Nehmotným majetkem se rozumí nehmotné výsledky výzkumu a vývoje, software, ocenitelná práva a jiný majetek podle Zákona o účetnictví. Za nehmotný majetek jsou považovány i webové stránky či e-shopy. více

26.9.2016 Napadení webů na Wordpressu

Wordpress je nejpopulárnějším redakčním systémem, který se používá pro tvorbu webových stránek. Snadno se na něm weby tvoří a snadno se v něm i pracuje, je ovšem velmi zranitelný. Jeho popularity využívá celá řada hackerů a spamerů, aby se mohli nabourat do webů ostatních uživatelů.  více

19.9.2016 Vaše firma ve vyhledávačích

Internetové vyhledávače jsou nejvyužívanějším prostředkem pro hledání firem. Pokud je cílem firmy dosáhnout co nejvyššího počtu zákazníků, je vhodné, aby dbala jak na správné zobrazení ve výpisu nalezených výsledků, tak i na samotnu pozici ve vyhledávání. Předpokladem je pochopitelně vlastní firemní web a následně zajištění ON page a OFF page faktorů, které si nyní trochu přiblížíme. více

12.9.2016 Vaše firma a obsah webu

Jakou roli hraje na webových stránkách obsah? Tu nejdůležitější. Firmy velmi často dbají na perfektní design firemního webu, do kterého neváhají investovat i desítky tisíc korun, obsah přitom zůstává až na druhé koleji. více

5.9.2016 Foto a video na webu

Každý den se můžeme setkat s informací, že někdo někomu ukradl jeho fotografie či bez svolení autora použit video na svém webu nebo v podnikání. Fotografie či videa jsou autorským dílem a z tohoto důvodu jsou chráněny autorským zákonem. Na internetu však existují možnosti, jak si legálně nakoupit fotografie či videa. Často za velmi nízké ceny. To se může hodit především pro začínající weby, které potřebují ilustrační fotografie či videa. více

18.8.2016 Vaše firma a váš web

Webové stránky jsou často opomíjenou stranou byznysu. Zatímco firmy, které se živí poskytováním internetových služeb, jim věnují dostatečný prostor, značné množství firem, působících mimo internet, jim věnuje pouze nezbytný čas. více

30.6.2016 Na co si dát pozor při vybírání webhostingu

Webhostingy se v poslední době předhánějí v nabídkách opravdu velkých prostor
a neomezených parametrů. Uživatel by se však měl spíše více zaměřit na kvalitu nabízené služby, než na její rozsah. Dobré je tedy znát, co bychom od opravdu kvalitního webhostingu měli očekávat.
Na prvním místě je jednoznačně bezpečnost. Webhoster by neměl ke spravovaným datům připouštět žádné třetí osoby, a také by měl dbát na to, aby byly weby a data na nich v naprostém bezpečí.
Důležité je však mít na pamětí, že ztrátu dat si můžeme zavinit i my sami
a to používáním špatného redakčního systému, nezašifrovaným FTP atd. více

Stránkování

12 3 4 5 6 7 >
 
 
Infonia > Blog