INFONIA bloguje

26.9.2016 Napadení webů na Wordpressu

Wordpress je nejpopulárnějším redakčním systémem, který se používá pro tvorbu webových stránek. Snadno se na něm weby tvoří a snadno se v něm i pracuje, je ovšem velmi zranitelný. Jeho popularity využívá celá řada hackerů a spamerů, aby se mohli nabourat do webů ostatních uživatelů.  více

19.9.2016 Vaše firma ve vyhledávačích

Internetové vyhledávače jsou nejvyužívanějším prostředkem pro hledání firem. Pokud je cílem firmy dosáhnout co nejvyššího počtu zákazníků, je vhodné, aby dbala jak na správné zobrazení ve výpisu nalezených výsledků, tak i na samotnu pozici ve vyhledávání. Předpokladem je pochopitelně vlastní firemní web a následně zajištění ON page a OFF page faktorů, které si nyní trochu přiblížíme. více

12.9.2016 Vaše firma a obsah webu

Jakou roli hraje na webových stránkách obsah? Tu nejdůležitější. Firmy velmi často dbají na perfektní design firemního webu, do kterého neváhají investovat i desítky tisíc korun, obsah přitom zůstává až na druhé koleji. více

5.9.2016 Foto a video na webu

Každý den se můžeme setkat s informací, že někdo někomu ukradl jeho fotografie či bez svolení autora použit video na svém webu nebo v podnikání. Fotografie či videa jsou autorským dílem a z tohoto důvodu jsou chráněny autorským zákonem. Na internetu však existují možnosti, jak si legálně nakoupit fotografie či videa. Často za velmi nízké ceny. To se může hodit především pro začínající weby, které potřebují ilustrační fotografie či videa. více

18.8.2016 Vaše firma a váš web

Webové stránky jsou často opomíjenou stranou byznysu. Zatímco firmy, které se živí poskytováním internetových služeb, jim věnují dostatečný prostor, značné množství firem, působících mimo internet, jim věnuje pouze nezbytný čas. více

30.6.2016 Na co si dát pozor při vybírání webhostingu

Webhostingy se v poslední době předhánějí v nabídkách opravdu velkých prostor
a neomezených parametrů. Uživatel by se však měl spíše více zaměřit na kvalitu nabízené služby, než na její rozsah. Dobré je tedy znát, co bychom od opravdu kvalitního webhostingu měli očekávat.
Na prvním místě je jednoznačně bezpečnost. Webhoster by neměl ke spravovaným datům připouštět žádné třetí osoby, a také by měl dbát na to, aby byly weby a data na nich v naprostém bezpečí.
Důležité je však mít na pamětí, že ztrátu dat si můžeme zavinit i my sami
a to používáním špatného redakčního systému, nezašifrovaným FTP atd. více

23.6.2016 Jak začít se SEO

Pokud je cílem webu prosperovat, měl by jeho majitel pamatovat na SEO optimalizaci. Dříve se jednalo o relativně neznámý termín, který je však v současné době nezbytné znát. Se SEO optimalizací může začít kdokoliv, je třeba však pamatovat na její důležitá pravidla. více

16.6.2016 Jak zvýšit obrat eshopu

Snad každý by si přál dosáhnout co největší návštěvnosti na svém eshopu. Reklama není jediným faktorem, který může zvýšit návštěvnost, proto si představíme tipy, jak zvednout počet objednávek a to změnami v eshopu samotném. více

9.6.2016 Webové pojmy, kterým je dobré rozumět

Úspěch v oblasti provozu webových stránek by se dal přirovnat k úspěšnému přežití
v divočině. Právo na úspěch zde mají jen ti nejsilnější a ten, kdo se jen trochu ztrácí, bude navždy ztracen. Abyste netápali hned od prvních začátků v džungli webového provozu, je dobré znát některé základní pojmy, se kterými se budete určitě setkávat. více

2.6.2016 Tvoříme diskuzní fórum

Diskuzní fóra jsou internetovými pavlači, kde se schází uživatelé, aby mohli volně diskutovat k různým tématům. Není divu, že jsou stále v oblibě. Všeobecně lze fóra rozdělit do dvou kategorií - na stránky, které celé fungují jako diskuzní fórum a na weby, či spíše magazíny, kde je fórum přidané jako možnost, jak se vyjádřit a diskutovat. více

26.5.2016 Výhody a nevýhody WordPressu

WordPress je svobodný open source redakční publikační systém napsaný v PHP
a MySQL.
WordPress je vyvíjen pod licencí GNU GPL. Jedná se tedy o svobodný sofrware.
Díky tomu má širokou vývojářskou a uživatelskou komunitu, která každý den chrlí velké množstvé šablon, pluginů a různých vylepšení. Oblíbenost tohoto redakčního systému dokazuje i přes deset miliónů stáhnutí a toto číslo stále roste. Na celém internetu funguje více jak 15% webů, které jsou spravovány právě systémem WordPress. více

19.5.2016 Jak na efektivní email marketing

Email marketing je užitečným nástrojem k podnikání pokud se používá správně.
Většina firem jej však využívá špatně a neefektivně. Díky tomu poté vznikají fámy o tom, že emailing nefunguje. Pokud se však naučíte správně pracovat s email marketingem je cesta k úspěchu otevřená. Jednoduchá pravidla a postupy platí jak pro velké, tak malé firmy. více

13.5.2016 Jak bojovat proti spamerům

Spameři jsou nepříjemnými existencemi, které se na internetu pohybují. Jejich cílem je umísťovat komentáře na weby za účelem propagace. Špinavou práci za ně dnes již často vykonávají spamboti, kteří zamořují diskuzní fóra i komentáře pod příspěvky. Jejich metody jsou již pokročilé a není pro ně překážkou prolomení administrace či vytvoření uživatelského účtu. více

14.1.2016 Zobrazení firemního webu pro mobilní zařízení

Informační technologie jdou nezadržitelným tempem dopředu. To co se nám dříve zdálo jako z pohádky, je nyní skutečností. Díky tomuto rychlému tempu je na firmy a podnikatele kladen větší důraz na správné prezentování svého podniku. Jedním z důležitých bodů je firemní web. Nyní nestačí mít jen správně vyladěné webové stránky, které mají ty správné barvy a kontaktní formulář. Aktuální starostí pro většinu firem či podnikatelů je správná prezentace firemního webu na mobilních zařízeních. Tam se totiž přesouvá nebo bude přesouvat většina očí potencionálních zákazníků. více

29.8.2015 Proč propagovat web přes PPC

Možností jak propagovat web na internetu je hned několik. Jednou z nejčastěji využívaných a také nejúčinnější je "pay per click" reklama nebo-li zkráceně PPC. Ta nabízí hned několik výhod oproti ostatním reklamám na webu. Níže se podíváme blíže na plusy této propagace a proč je tak dobrá. více

16.8.2015 Využití poptávkových a slevových webů

Poptávkové a slevové weby jsou účinným nástrojem jak propojit zákazníky a firmy. Nejčastějšími uživateli poptávkových a slevových webů jsou koncoví uživatelé. Skrytý potenciál mají však i pro podnikatele a menší či střední podniky. Stačí jen vědět, jak využívat jejich sílu a správně vypracovat nabídku, která se neodmítá. Pokud se vše povede jak má, může toto spojení vytvořit dlouhodobý zisk pro obě strany. více

2.6.2015 SEO propagace webových stránek

Optimalizace pro vyhledávače, neboli SEO, je neustále řešeným tématem se kterým se potýká každý provozovatel webu, který má za cíl obsazení kvalitních pozic ve vyhledávání. Úspěšnost na webu je často dána právě tím, jak moc jsou stránky přijatelné pro vyhledávače, tedy především, jak jsou validní svým obsahem a také popularitou na jiných webech. více

31.5.2015 Jak čerpat obrázky na web

Pokud se rozhodnete zřídit si vlastní web, určitě se neobejdete bez nutnosti vkládání obrázků, které budou ilustrovat vaše téma, o kterém zrovna píšete. Existuje mnoho způsobů, jak obrázky získat, ale pozor, některé cesty mohou být ilegální a může vás za ně čekat trest. Asi tou nejlepší cestou, která s sebou obnáší nejméně problémů je užití vlastního obrázku, který jsme sami vytvořili, tedy vyfotili, namalovali atd. Při tomto způsobu užívání obrázků si nemusíme vůbec lámat hlavu s autorskými právy, kolem kterých je obecně nejvíce problémů. Je ovšem jasné, že téměř většinu potřebného obrazového materiálu nejsme schopni sami vytvořit, a proto musíme použít již existující materiál, kterého však nejsme autorem. více

Stránkování

<1 2 34 5 6 7 8 9 >
 
 
Infonia > Blog