INFONIA bloguje

16.9.2014 Webové stránky na sociálních sítích

Co mají společného webové a sociální stránky? Vše. Důvodů, proč by měl být web i na sociálních sítích, je hned několik. Na webové stránky uživatelé zavítají jen občas, když něco potřebují. Na sociálních sítích jsou ovšem téměř neustále, a proto je nutné, aby byl obsah webu viditelný právě tam, kde uživatelé stráví času nejvíce. více

1.9.2014 Prvky webu, na které se zapomíná

Webové stránky jsou místem, kde by se návštěvníci nikdy neměli nudit. Pro samotné majitele webu by mělo být důležité, aby návštěvníci na webu setrvali co nejdéle. K tomu je vhodné mít nejen dobrý obsah stránek, ale také prvky, které uživatele zaujmou. více

26.8.2014 Jakým chybám se na webu vyhnout

Nevhodné umístění reklamy - Weby se bezesporu dělají především pro možnost výdělku. Jestliže se monetizují prostřednictvím obrazové reklamy, tak je krajně nevhodné jí vítat každého uživatele. Důraz je vždy třeba dodržovat především u hlavní strany webu. Reklamy je potřeba umístit na místa, kam uživatelé klikají nejčastěji, hlavní strana by však měla zůstat co nejvíce čistá. Jedná se o jakousi vizitku webu, která předurčí úspěšnost, následná umístění reklam je vhodná situovat do podkategorií a především příspěvků. více

24.8.2014 Reklamní materiály – marketingové materiály

I v současné době jsou reklamní tiskoviny nenahraditelným prvkem při vytváření povědomí a ovlivňování skupiny zákazníků. Reklamní materiály musí být vytvořeny důvěryhodně a navíc by měly obsahovat texty, které umí prodávat. Poskytujeme svým klientům marketingové materiály, což znamená, že navrhneme nejen celkovou strukturu a koncepci Vaší tiskoviny, ale pomůžeme i s texty. více

19.6.2014 Napojení na Lunchtime.cz pro restaurace

Dokážeme si představit, jak je pracné udržovat aktuální jídelní lístek na webu a zároveň na Lunchtime.cz. Kolonku po kolonce vyplňovat denní meníčka, a to hned na dvou místech, je velká otrava a pro vás zbytečná ztráta času více

13.6.2014 Google Performance & Branding summit

4. června jsme se zúčastnili každoroční konference plné velkého množství zajímavých přednášek a mnoha významných osobností ze světa online marketingu. více

6.6.2014 Vylepšili jsme poštovní schránku

Stejně jako naše webové stránky, tak i mailová služba pro naše klienty, takzvaný webmail, volala po změně. V těchto dnech jsme nasadili novou verzi rozhraní, které je pro uživatele přívětivé a lépe graficky zpracované. Navíc je uzpůsobené i pro mobily a tablety. více

30.5.2014 Zrychlení stránek se líbí Googlu

Jak vysoko se stránka ukáže ve vyhledávání, ovlivňuje mnoho faktorů, jejichž váha se se změnou algoritmů navíc mění. Jedním z podstatných je rychlost načtení stránky, tedy od okamžiku, kdy kliknete na odkaz myší nebo palcem, do doby, než si stránku můžete přečíst. Ode dneška jsou všechny stránky od Infonie rychlejší, mají tedy větší šanci být nahoře. více

25.5.2014 Nová microsite pro prodej pilulek

V tomto týdnu jsme dotáhli a úspěšně spustili další microsite pro společnost Woykoff. Do stránek je implementován jednoduchý eshop, přes který je možné objednávat pilulky allegra COMFORT. více

20.5.2014 Weby pro akciovky

Zákon o obchodních korporacích (ZOK) zavádí od ledna 2014 novou povinnost pro akciové společnosti. Od začátku roku musí mít každá akciovka internetové stránky, které budou každému bezplatně a jednoduchým způsobem přístupné. více

19.5.2014 SEO Restart 2014

Jedna z konferencí, na kterou se opravdu těšíme. 16. června 4 z nás vyrazí směr Praha - Dejvice na přednášky takových osobností, jakými bezesporu jsou Marek Prokop nebo Honza Tichý. více

11.5.2014 Nedělejme rychlé závěry Google Summit - Jan Tichý

Jak snadné je nechat se zlákat jednoduchým řešením nebo udělat rychlý závěr. Bohužel mnohokrát je to spíše ke škodě než-li k užitku. O tom, jak předejít unáhleným krokům, je toto krátké video (cca 18 minut) z přednášky Honzy Tichého, kterou měl na Google Summintu v roce 2012. více

7.5.2014 Google Tag Manager

Google Tag Manager v Infonii už nějakou dobu používáme a to nejen pro marketingové účely. Velmi si ho oblíbili i naši kodéři, kteří ho využívají ke vkládání různých scriptů a měřicích kódů. více

23.4.2014 Cílení na zařízení v Skliku

Sklik dnes spustil další nástroj pro zpřesnění cílení kampaní. Vedle PC, tabletu, mobilu můžete cílit i na multimediální zařízení, pod která spadají herní konzole a chytré televizory od značek Sony, Nintendo, Panasonic a Samsung. více

20.4.2014 Workshop skicování s Michalem Maňákem

V sobotu 19.4. jsme absolvovali workshop skicování u Michala Maňáka, který pořádala Asociace UX. V rámci přednášky a následných praktických úkolů jsme se naučili, jak rychle a efektivně zachytit nápad nebo myšlenku. více

9.4.2014 Responzivní design

Web se jednodušeji spravuje
Existuje jedna stránka, která se "pouze" přizpůsobí velikosti displeje. To zásadně snižuje nároky na údržbu prezentace a to jak na straně vlastníka webu, tak na straně technické podpory. Zákazník zaplatí za údržbu méně a aktualizace webu je i pro něj snadnější, než by tomu bylo v případě speciální mobilní stránky. více

1.4.2014 Naše weby jsou ještě rychlejší

V průběhu března jsme potěšili všechny naše klienty, když jsme jim všem výrazně zrychlili načítání webových stránek. Čas mezi kliknutím na odkaz a časem, než se nová stránka načte, je důležitý z několika důvodů. více

29.1.2014 Sklik přichází s novým importem kampaní

Máme radost z toho, jak tým Skliku pracuje na stále nových vylepšeních celého systému. Z poslední doby jmenujme vylepšení importu kampaní. více

Stránkování

<1 2 34 5 6 7 >
 
 
Infonia > Blog