Trend: firmy více informují prostřednictvím svých webů

8.11.2005

Trend: firmy více informují prostřednictvím svých webů

Internetová veřejnost od vašeho webu očekává, že je aktuální a přesný. Málokdo má však čas a prostředky se obsahu pravidelně věnovat. Naše nová služba PR pomáhá s přípravou a tvorbou obsahu.

V průběhu posledního měsíce jsme oživili webovské stránky našich klientů novinkami z jejich podzimních aktivit. Uvádíme zde příklady:

  • Společnost Pražské silniční a vodohospodářské stavby (PSVS) se podílela na výstavbě 6 mostních objektů na nově otevřeném úseku D1 Vyškov – Mořice a její Závod 2 - Mosty dokončil rekonstrukci mostu přes Labe na dálnici Praha – Liberec
  • Firma ALEXA studio zahájilo prodej kuchyní Mobalpa v nových moderních prostorách Tower City na pražské Pankráci.
  • Zlatnictví BENET otevírá novou prodejnu v City Centru Olomouc.
  • Lékárna Chodov zahajuje provoz v přízemí nového obchodního centra Chodov v Praze 4.
  • RC Slavia Praha informuje na svých stránkách o svém novém hřišti v pražském Edenu.

Všechny zprávy doplňujeme o fotografie a publikujeme podle moderních standardů PR, s uvedením kontaktních údajů a dalších podrobností.

Vyhledávače Google, Seznam.cz, Yahoo dávají aktualizovaným webům přednost při zařazování.

###

více informací:

Jan Macháček

Infonia > Blog > Trend: firmy více informují prostřednictvím svých webů
Všechny údaje jsou povinné.
Infonia.cz

E-mail: info@infonia.cz