INFONIA bloguje

2.6.2015 SEO propagace webových stránek seo-propagace-webovych-stranek.jpg

Optimalizace pro vyhledávače, neboli SEO, je neustále řešeným tématem se kterým se potýká každý provozovatel webu, který má za cíl obsazení kvalitních pozic ve vyhledávání. Úspěšnost na webu je často dána právě tím, jak moc jsou stránky přijatelné pro vyhledávače, tedy především, jak jsou validní svým obsahem a také popularitou na jiných webech. více

31.5.2015 Jak čerpat obrázky na web jak-cerpat-obrazky-na-web.jpg

Pokud se rozhodnete zřídit si vlastní web, určitě se neobejdete bez nutnosti vkládání obrázků, které budou ilustrovat vaše téma, o kterém zrovna píšete. Existuje mnoho způsobů, jak obrázky získat, ale pozor, některé cesty mohou být ilegální a může vás za ně čekat trest. Asi tou nejlepší cestou, která s sebou obnáší nejméně problémů je užití vlastního obrázku, který jsme sami vytvořili, tedy vyfotili, namalovali atd. Při tomto způsobu užívání obrázků si nemusíme vůbec lámat hlavu s autorskými právy, kolem kterých je obecně nejvíce problémů. Je ovšem jasné, že téměř většinu potřebného obrazového materiálu nejsme schopni sami vytvořit, a proto musíme použít již existující materiál, kterého však nejsme autorem. více

22.5.2015 7 častých chyb, ke kterým u nových webů dochází chyby-novy-web.jpg

Nové webové stránky jsou vždy důvodem k oslavě, ale ne vždy se je podaří udělat skutečně dokonalé. Podíváme se na 7 častých chyb, ke kterým u nových webů dochází a kterých by bylo dobré se vyvarovat ještě před spuštěním webu. více

19.5.2015 Web přes šablonu nebo web na míru? web-pres-sablonu-web-na-miru.jpg

Možnost nechat si vytvořit webové stránky se nabízí již všem a většina lidí se rozhoduje mezi webem vytvořeným na míru a webem vytvořených podle šablony. V čem spočívá zásadní rozdíl? více

1.5.2015 Content marketing content-marketing.jpg

Textový obsah je pro každou webovou stránku důležitý, uživatelé se díky němu dozvědí všechny potřebné informace. Může být ovšem text také marketingovým nástrojem? Ano a konkrétně se mu říká content marketing, nebo také obsahový marketing. více

20.4.2015 Proč zakládat blog? blog.jpg

Důvodů proč zakládat blog může být hned několik. V první řadě si spíše musíme říct, k čemu nám bude blog sloužit a podle toho se dále určí proč je blog přínosný pro naší věc a jak nám může maximálně posloužit. více

9.4.2015 Kde všude mít URL svého webu? link.jpg

Pokud se vám právě podařilo zdárně dokončit váš nový web, nastává pro vás nová, možná ještě o něco více složitější práce, a to dostat váš web do podvědomí lidí. Je jasné, že na váš nový web okamžitě nezačnou proudit davy návštěvníků. Musíte jim web ukázat, připomenout a toto dělat stále dokola. více

26.3.2015 Výhody helpdesku helpdesk.jpg

Helpdesk je jednoznačně neocenitelnou záležitostí, která dokáže zlepšit chod každé společnosti. Dokáže eliminovat nadbytečné množství informačních kanálů do jednoho jediného a tím zefektivnit a maximalizovat pracovní proces. Jedná se o nástroj, který vám dává náskok před ostatními, díky hned několika aspektům. více

18.2.2015 Co všechno patří na firemní web firemni-web.jpg

Firemní web je jednou z cest, kterou o sobě dáváte vědět svým zákazníkům a prostřednictvím kterého s nimi i komunikujete. Podle toho by měl váš firemní web také vypadat a hlavně by měl obsahovat vše potřebné. více

7.1.2015 Firemní identita a web firemni-identita-a-web.jpg

V dnešním vysoce konkurečním prostředí je každý trumf v rukávu nebezpečnou zbraní, jak si poradit s již zmíněnou konkurencí. Jednou z takových zbraní, které odlišují profesionály od amatérů je firemní identita neboli corporate identity a web. Jenže co si představit pod těmito pojmy? více

6.12.2014 Grafické a mediální soubory na webu graficke-medialni-soubory-webu.jpg

Využívání mediálních souborů je u webových stránek naprostou samozřejmostí. Pokud se na webu používají, tak je vhodné se o nich něco dozvědět, tedy především to, jak by správně měly vypadat a jakých pravidel se držet. více

10.11.2014 Vytvoření kvalitní minisite pro podporu webu microsite.jpg

Minisite, také někdy nazývaná jako mikrostránka, mikroweb či miniweb, je stránka vytvořená za účelem podpory centrálního webu. více

18.10.2014 Reklama na webu reklama-na-webu.jpg

Jakým způsobem je nejlepší provozovat reklamu na webu? Od minulých let nastala řada změn a při volbě ideální reklamy je třeba dbát i na reakce vyhledávačů. Ať už jde o poskytování, nebo o využívání reklamy, jaké mají největší úspěch? více

3.10.2014 Kvalitní SEO analýza webových stránek kvalitni-seo-analyza.jpg

Analýzy webových stránek patří mezi top služby u mnoha společností. Málokterý zájemce o tyto služby však ví, že je možné takovou analýzu vytvořit i svépomocí. Jako každá jiná analýza, tak i analýza webu by měla mít za cíl zjištění všech nedostatků stránek. Analýza by měla mít určitý spád, a proto není vhodné v ní napřeskáčku uvádět hodnoty, které na sebe příliš nenavazují. více

24.9.2014 Úspěšný obsah webu uspesny.obsah-webu.jpg

Pod úspěšným obsahem webu si lze představit mnoho věcí, ale vždy jde především o obsah, který je co nejlákavější pro uživatele, tedy pro návštěvníky stránek. Najde se jen málokdo, kdo by si pročítal obsah, který se mu nelíbí. My si proto představíme základní pravidla pro kvalitní a úspěšný obsah. více

16.9.2014 Webové stránky na sociálních sítích web-socialni-site.jpg

Co mají společného webové a sociální stránky? Vše. Důvodů, proč by měl být web i na sociálních sítích, je hned několik. Na webové stránky uživatelé zavítají jen občas, když něco potřebují. Na sociálních sítích jsou ovšem téměř neustále, a proto je nutné, aby byl obsah webu viditelný právě tam, kde uživatelé stráví času nejvíce. více

1.9.2014 Prvky webu, na které se zapomíná prvky-na-webu.jpg

Webové stránky jsou místem, kde by se návštěvníci nikdy neměli nudit. Pro samotné majitele webu by mělo být důležité, aby návštěvníci na webu setrvali co nejdéle. K tomu je vhodné mít nejen dobrý obsah stránek, ale také prvky, které uživatele zaujmou. více

26.8.2014 Jakým chybám se na webu vyhnout jakym-chybam-se-na-webu-vyhnout.jpg

Nevhodné umístění reklamy - Weby se bezesporu dělají především pro možnost výdělku. Jestliže se monetizují prostřednictvím obrazové reklamy, tak je krajně nevhodné jí vítat každého uživatele. Důraz je vždy třeba dodržovat především u hlavní strany webu. Reklamy je potřeba umístit na místa, kam uživatelé klikají nejčastěji, hlavní strana by však měla zůstat co nejvíce čistá. Jedná se o jakousi vizitku webu, která předurčí úspěšnost, následná umístění reklam je vhodná situovat do podkategorií a především příspěvků. více

Stránkování

 
Infonia > Blog