2.6.2015 SEO propagace webových stránek Optimalizace
pro vyhledávače, neboli SEO, je neustále řešeným tématem se
kterým se potýká každý provozovatel webu, který má za cíl obsazení
kvalitních pozic ve vyhledávání. Úspěšnost na webu
je často dána právě tím, jak moc jsou stránky přijatelné pro
vyhledávače, tedy především, jak jsou validní svým obsahem a také
popularitou na jiných webech. více
31.5.2015 Jak čerpat obrázky na web Pokud se rozhodnete zřídit si vlastní web, určitě se neobejdete bez
nutnosti vkládání obrázků, které budou ilustrovat vaše téma, o
kterém zrovna píšete. Existuje mnoho způsobů, jak obrázky získat,
ale pozor, některé cesty mohou být ilegální a může vás za ně čekat
trest. Asi tou nejlepší cestou, která s sebou obnáší nejméně
problémů je užití vlastního obrázku, který jsme sami vytvořili,
tedy vyfotili, namalovali atd. Při tomto způsobu užívání obrázků si
nemusíme vůbec lámat hlavu s autorskými právy, kolem kterých je
obecně nejvíce problémů. Je ovšem jasné, že téměř většinu
potřebného obrazového materiálu nejsme schopni sami vytvořit, a
proto musíme použít již existující materiál, kterého však nejsme
autorem. více
22.5.2015 7 častých chyb, ke kterým u nových webů dochází Nové webové stránky jsou vždy důvodem
k oslavě, ale ne vždy se je podaří udělat skutečně dokonalé.
Podíváme se na 7 častých chyb, ke kterým u nových webů dochází a
kterých by bylo dobré se vyvarovat ještě před spuštěním webu. více
19.5.2015 Web přes šablonu nebo web na míru? Možnost nechat si vytvořit webové stránky se nabízí již všem a
většina lidí se rozhoduje mezi webem vytvořeným na míru a webem
vytvořených podle šablony. V čem spočívá zásadní rozdíl? více
1.5.2015 Content marketing Textový obsah je pro každou webovou stránku důležitý,
uživatelé se díky němu dozvědí všechny potřebné informace. Může být
ovšem text také marketingovým nástrojem? Ano a
konkrétně se mu říká content marketing, nebo
také obsahový marketing. více
20.4.2015 Proč zakládat blog? Důvodů proč zakládat blog může být hned několik. V první řadě si
spíše musíme říct, k čemu nám bude blog sloužit a podle toho se
dále určí proč je blog přínosný pro naší věc a jak nám může
maximálně posloužit. více
9.4.2015 Kde všude mít URL svého webu? Pokud se vám právě podařilo zdárně dokončit váš nový web,
nastává pro vás nová, možná ještě o něco více složitější práce, a
to dostat váš web do podvědomí lidí. Je jasné, že na váš nový web
okamžitě nezačnou proudit davy návštěvníků. Musíte jim web ukázat,
připomenout a toto dělat stále dokola. více
26.3.2015 Výhody helpdesku Helpdesk je jednoznačně neocenitelnou
záležitostí, která dokáže zlepšit chod každé společnosti. Dokáže
eliminovat nadbytečné množství informačních kanálů do jednoho
jediného a tím zefektivnit a maximalizovat pracovní proces. Jedná
se o nástroj, který vám dává náskok před ostatními, díky hned
několika aspektům. více
18.2.2015 Co všechno patří na firemní web Firemní web je jednou z
cest, kterou o sobě dáváte vědět svým zákazníkům a prostřednictvím
kterého s nimi i komunikujete. Podle toho by měl váš firemní web
také vypadat a hlavně by měl obsahovat vše potřebné. více
7.1.2015 Firemní identita a web V dnešním vysoce konkurečním prostředí je každý trumf v rukávu
nebezpečnou zbraní, jak si poradit s již zmíněnou konkurencí.
Jednou z takových zbraní, které odlišují profesionály od amatérů je
firemní identita neboli corporate identity a web. Jenže co si
představit pod těmito pojmy? více
6.12.2014 Grafické a mediální soubory na webu Využívání mediálních souborů je u webových
stránek naprostou samozřejmostí. Pokud se na webu používají,
tak je vhodné se o nich něco dozvědět, tedy především to, jak by
správně měly vypadat a jakých pravidel se držet. více
10.11.2014 Vytvoření kvalitní minisite pro podporu webu Minisite, také někdy nazývaná jako mikrostránka, mikroweb či
miniweb, je stránka vytvořená za účelem podpory centrálního
webu. více
18.10.2014 Reklama na webu Jakým způsobem je nejlepší provozovat reklamu na
webu? Od minulých let nastala řada změn a při volbě
ideální reklamy je třeba dbát i na reakce vyhledávačů. Ať už jde o
poskytování, nebo o využívání reklamy, jaké mají největší
úspěch? více
3.10.2014 Kvalitní SEO analýza webových stránek Analýzy webových stránek patří mezi top služby u mnoha
společností. Málokterý zájemce o tyto služby však ví, že je možné
takovou analýzu vytvořit i svépomocí. Jako každá jiná analýza, tak
i analýza webu by měla mít za cíl zjištění všech nedostatků
stránek. Analýza by měla mít určitý spád, a proto není vhodné v ní
napřeskáčku uvádět hodnoty, které na sebe příliš nenavazují. více
24.9.2014 Úspěšný obsah webu Pod úspěšným obsahem webu si lze představit mnoho věcí, ale vždy
jde především o obsah, který je co nejlákavější pro uživatele, tedy
pro návštěvníky stránek. Najde se jen málokdo, kdo by si pročítal
obsah, který se mu nelíbí. My si proto představíme základní
pravidla pro kvalitní a úspěšný obsah. více
16.9.2014 Webové stránky na sociálních sítích Co mají společného webové a sociální stránky? Vše. Důvodů, proč
by měl být web i na sociálních sítích, je hned několik. Na webové
stránky uživatelé zavítají jen občas, když něco potřebují. Na
sociálních sítích jsou ovšem téměř neustále, a proto je nutné, aby
byl obsah webu viditelný právě tam, kde uživatelé stráví času
nejvíce. více
1.9.2014 Prvky webu, na které se zapomíná Webové stránky jsou místem, kde by se návštěvníci nikdy neměli
nudit. Pro samotné majitele webu by mělo být důležité, aby
návštěvníci na webu setrvali co nejdéle. K tomu je vhodné mít nejen
dobrý obsah stránek, ale také prvky, které uživatele zaujmou. více
26.8.2014 Jakým chybám se na webu vyhnout Nevhodné umístění reklamy - Weby se
bezesporu dělají především pro možnost výdělku. Jestliže se
monetizují prostřednictvím obrazové reklamy, tak je krajně nevhodné
jí vítat každého uživatele. Důraz je vždy třeba dodržovat především
u hlavní strany webu. Reklamy je potřeba umístit na místa, kam
uživatelé klikají nejčastěji, hlavní strana by však měla zůstat co
nejvíce čistá. Jedná se o jakousi vizitku webu, která předurčí
úspěšnost, následná umístění reklam je vhodná situovat do
podkategorií a především příspěvků. více