Správa PPC (Pay-per-click) je klíčovým nástrojem pro zvýšení návštěvnosti vašeho webu a zvýšení vašeho online podnikání. PPC reklamy jsou tak účinné, protože se zobrazují lidem, kteří aktivně hledají vaše produkty nebo služby na internetu. (více)
INFONIA bloguje
Virální marketing je unikátní strategie, která se v posledních letech stala velmi oblíbenou mezi marketéry. Tento způsob marketingu využívá sociální sítě a jiné online platformy k šíření zpráv nebo informací o produktu či službě. (více)
Propagace a reklama jsou klíčovými nástroji, které mohou podpořit růst a rozvoj jakéhokoli podnikání. V dnešní digitální době je důležité, aby byla vaše firma vidět a slyšet, a to nejlépe přesně tam, kde se nachází vaše cílová skupina. (více)
Obsahový marketing je strategický marketingový přístup zaměřený na vytváření a distribuci cenného, relevantního a konzistentního obsahu s cílem přilákat a udržet jasně definované publikum a nakonec působit na jeho spokojenost. (více)
SEO, což je zkratka pro Search Engine Optimization, neboli optimalizace pro vyhledávače, je komplexní proces zaměřený na zvýšení viditelnosti webových stránek ve výsledcích vyhledávání. (více)
V dnešní digitální době je tvorba webových stránek nedílnou součástí jakékoli podnikatelské strategie. Nezáleží na tom, zda máte malou firmu nebo velkou korporaci, bez webové stránky ztrácíte potenciální zákazníky. (více)
Programování internetových stránek je klíčovou dovedností, kterou by měl mít každý, kdo má zájem o vytváření webového obsahu. Tato disciplína se neustále vyvíjí a nabízí mnoho možností pro kreativní seberealizaci. (více)
Google požaduje šifrování dat, která se vyměňují mezi počítačem zákazníka a vaším webem - HTTPS zabezpečení, neboli SSL Certifikát. (více)
Google se rozhodl fušovat do práce hygieniků. Tedy alespoň to tak vypadá podle nového projektu, který do něj vloží model strojového učení, který mu dokáže pomoci zjistit, zda nesouvisí vaše zažívací problémy s jídlem a která restaurace je může mít na svědomí. (více)
Cookies dialogy mohou být velmi otravné. Neustále vyžadují souhlas s ukládáním cookies, ovšem brzy jim možná bude konec a to díky prohlížeči Opera. (více)
Listopad roku 1988 se do dějin internetu zapsal jako měsíc, při kterém došlo k prvnímu útoku červem. (více)
Facebook přijal do svých řad novou tvář, která bude mít za úkol zlepšit jeho image. Sám však nemá příliš dobrou pověst. (více)
Kvantový internet je již ve vývoji a testován. Zatím se však jedná o technologii budoucnosti. Nejdříve se totiž stane doplňkem ke klasickému internetu, který však do budoucna zcela nahradí. (více)
Crowdfundingové financování jednotlivých projektů začíná ztrácet na oblibě. Na vině je především zklamání některých podporovatelů. (více)
Facebook plánuje možnost dodatečného smazání již odeslané zprávy v deseti minutách. Později však již navrácení nebude možné. (více)
Hudební trh se neuvěřitelně mění a mohou za to i takové platformy jako Spotify, které vyplácejí peníze za jednotlivé počty přehrání daných skladeb. (více)
V úterý proběhla v San Francisku konference Chrome Dev Summit. Na ní Google představil nové webové stránky Web.dev, které mají sloužit jako rozcestník pro webové vývojáře. A nejen to. Google v nenápadné poznámce uvedl, že brzy otevře registrace na zcela nové doméně nejvyšší úrovně .dev. (více)
Nejsme tak daleko od chvíle, kdy se internet stane skutečně rychlým a na vině nebude ani zvýšení rychlosti od vašeho operátora, ani AdBlock, ale dost možná půjde o novinku v podobě HTTP/3. (více)