Wattpad je aplikace, která slouží k publikování kratších textů a povídek. Po celém světě má již přes 70 milionů čtenářů. Tato aplikace nyní přichází se zcela novou službou, díky které lze za svou měnu nakupovat příběhy. (více)
INFONIA bloguje
Chystaná legislativa EU zvedla ze židle Susan Wojcicki. Ta v ní vidí nerealizovatelné body, které by zapříčinily, že by některá videa nebyla pro obyvatele EU dostupná. (více)
Facebook se v současné době zmítá z aféry do aféry. A opět je tu nový velmi vážný problém. (více)
Současnou kauzu okolo Andreje Babiše asi není potřeba přibližovat. Co je ovšem zajímavější, má velký dopad nejen na společnost, ale i na český internet. (více)
Tak už je to za dveřmi. GDPR vstupuje v platnost příští týden 25. května. Udělejte si audit připravenosti vašeho webu. (více)
Internetová společnost Twitter v noci na pátek vyzvala své uživatele, aby zvážili změnu přístupových hesel kvůli počítačové chybě, která hesla vystavila potenciálnímu zneužití. Citlivé údaje byly v důsledku závady shromážděny v nekódovaném textu v jednom z interních počítačů firmy. (více)
Instagram představil novinky, které potěší nejen uživatele, ale i inzerenty. Značky si budou moci vytvářet své vlastní efekty pro InstaStories, uživatelé budou moci sdílet zážitky prostřednictvím videohovorů a fotografie budou ve vyhledávání rozděleny podle témat. (více)
Je smutné si to z pohledu marketéra přiznat, ale pro většinu lidí není příslib personalizované reklamy dostatečně atraktivní nabídkou. Zjistěte, jak je účinně motivovat k aktivnímu souhlasu. (více)
GDPR neboli General Data Protection Regulation je nová revoluční legislativa Evropské Unie. Vznikla již v roce 2016, ale účinnosti začne nabývat až od 25. května 2018. Jedná se o zkvalitnění a zvětšení ochrany osobních dat všech občanů, kteří shromažďují nebo zpracovávají údaje Evropanů, společností a institucí působících na evropském trhu. (více)
Máte své vlastní webové stránky? Toužíte vytvořit úspěšný web, který budou denně navštěvovat tisíce lidí a jeho popularita tak poroste ohromnou rychlostí? Chcete se dostat do podvědomí široké veřejnosti a zaujmout lidí napříč všemi věkovými kategoriemi? V tom případě se musíte soustředit nejen na zajímavý a originální obsah, ale svou pozornost a čas zaměřit i na marketing. Dosáhnout úspěšných webových stránek, ať už se jedná o osobní blog nebo firemní web, lze dosáhnout jedině tehdy, kdy je obsah ruku v ruce s reklamou. (více)
Zlepšete marketingový dopad vašich stránek pomocí A/B testování. Nově nabízíme tuto techniku průzkumu, která rychle, snadno a levně porovná dvě nebo více variant vašeho internetového marketingu. (více)
Firma, která nemá logo, jakoby to ani s podnikáním nemyslela vážně. Také si to myslíte a logo hledáte? V tom případě vám můžeme vytvořit logo na míru. Proč je dobré mít propracované logo? Jak souvisí s firemní identitou? Jak logem zaujmout na první pohled? Vysvětlíme! (více)
Mít své vlastní webové stránky může mít v dnešní době opravdu kdokoli. Někdo je využívá k osobním účelům, pro jiného jsou prostředkem pro firemní prezentaci. Možností pro jeho využití existuje nespočet. Ať už tedy svůj web využíváte k čemukoli a máte na něm cokoli, pokud nebude responzivní, nestane se pro návštěvníky dostatečným lákadlem. A to je potřeba změnit. (více)
Klíčem k úspěšnému podnikání jsou zákazníci, ještě lépe spokojení zákazníci. Abyste tyto zákazníky mohli i nadále považovat za své, je potřeba o ně neustále pečovat. Jinak vám je dříve nebo později přetáhne konkurence. Proč je tak důležité pečovat o zákazníky a co vám v tom může pomoct? (více)
Ať už jste sebevíc nadšení a kreativní inovátoři plni elánu a fantazie, ne vždy vám tyto vlastnosti postačí. Návrh a zpracování vašich osobních webových stránek potřebují i kapku technických znalostí, které laikům při tvorbě mohou zabrat moře času. (více)
Už máte svůj blog nebo webové stránky a víte, že slouží nejen jako vaše vizitka, ale i způsob prezentování vaší práce. Nyní si lámete hlavu nad otázkou, co na své stránky vlastně sdílet, abyste zaujali potenciální zákazníky a ještě lépe: abyste je přiměli se k vám vrátit. (více)
Mít v dnešní době svůj vlastní web je pomalu "jasná věc". Ne jenom, že prezentujete sami sebe či společnost, ale ukazujete jak dobří a profesionální jste. V dnešní době není důležité mít na svém webu mnoho informací, ale jsou důležité zmínit důležité fakta o spololečnosti. Jak jsme dříve psali v našem článku, jde i o tzv. “WOW” efekt. Nebojte se experimentovat, publikovat informace, které třeba u konkurence nenaleznete. Prohlédněte si weby vaší konkurence a zhodnoťte jakou přidanou hodnotu do svých webových stránek můžete vložit. (více)
Rozhodně nepodceňte výběr dodavatele vašich webových stránek. Vždy se vyplatí jednou dobře vybrat, než pak situaci složitě napravovat. Na co si tedy musíme dát POZOR při výběru dodavatele webových stránek a podle čeho se rozhodovat? (více)