Jste zde: Domácí stránka | Blog

INFONIA bloguje

1.5.2015 Content marketing

Textový obsah je pro každou webovou stránku důležitý, uživatelé se díky němu dozvědí všechny potřebné informace. Může být ovšem text také marketingovým nástrojem? Ano a konkrétně se mu říká content marketing, nebo také obsahový marketing. (více)

20.4.2015 Proč zakládat blog?

Důvodů proč zakládat blog může být hned několik. V první řadě si spíše musíme říct, k čemu nám bude blog sloužit a podle toho se dále určí proč je blog přínosný pro naší věc a jak nám může maximálně posloužit. (více)

9.4.2015 Kde všude mít URL svého webu?

Pokud se vám právě podařilo zdárně dokončit váš nový web, nastává pro vás nová, možná ještě o něco více složitější práce, a to dostat váš web do podvědomí lidí. Je jasné, že na váš nový web okamžitě nezačnou proudit davy návštěvníků. Musíte jim web ukázat, připomenout a toto dělat stále dokola. (více)

26.3.2015 Výhody helpdesku

Helpdesk je jednoznačně neocenitelnou záležitostí, která dokáže zlepšit chod každé společnosti. Dokáže eliminovat nadbytečné množství informačních kanálů do jednoho jediného a tím zefektivnit a maximalizovat pracovní proces. Jedná se o nástroj, který vám dává náskok před ostatními, díky hned několika aspektům. (více)

18.2.2015 Co všechno patří na firemní web

Firemní web je jednou z cest, kterou o sobě dáváte vědět svým zákazníkům a prostřednictvím kterého s nimi i komunikujete. Podle toho by měl váš firemní web také vypadat a hlavně by měl obsahovat vše potřebné. (více)

7.1.2015 Firemní identita a web

V dnešním vysoce konkurečním prostředí je každý trumf v rukávu nebezpečnou zbraní, jak si poradit s již zmíněnou konkurencí. Jednou z takových zbraní, které odlišují profesionály od amatérů je firemní identita neboli corporate identity a web. Jenže co si představit pod těmito pojmy? (více)

6.12.2014 Grafické a mediální soubory na webu

Využívání mediálních souborů je u webových stránek naprostou samozřejmostí. Pokud se na webu používají, tak je vhodné se o nich něco dozvědět, tedy především to, jak by správně měly vypadat a jakých pravidel se držet. (více)

10.11.2014 Vytvoření kvalitní minisite pro podporu webu

Minisite, také někdy nazývaná jako mikrostránka, mikroweb či miniweb, je stránka vytvořená za účelem podpory centrálního webu. (více)

18.10.2014 Reklama na webu

Jakým způsobem je nejlepší provozovat reklamu na webu? Od minulých let nastala řada změn a při volbě ideální reklamy je třeba dbát i na reakce vyhledávačů. Ať už jde o poskytování, nebo o využívání reklamy, jaké mají největší úspěch? (více)

3.10.2014 Kvalitní SEO analýza webových stránek

Analýzy webových stránek patří mezi top služby u mnoha společností. Málokterý zájemce o tyto služby však ví, že je možné takovou analýzu vytvořit i svépomocí. Jako každá jiná analýza, tak i analýza webu by měla mít za cíl zjištění všech nedostatků stránek. Analýza by měla mít určitý spád, a proto není vhodné v ní napřeskáčku uvádět hodnoty, které na sebe příliš nenavazují. (více)

24.9.2014 Úspěšný obsah webu

Pod úspěšným obsahem webu si lze představit mnoho věcí, ale vždy jde především o obsah, který je co nejlákavější pro uživatele, tedy pro návštěvníky stránek. Najde se jen málokdo, kdo by si pročítal obsah, který se mu nelíbí. My si proto představíme základní pravidla pro kvalitní a úspěšný obsah. (více)

16.9.2014 Webové stránky na sociálních sítích

Co mají společného webové a sociální stránky? Vše. Důvodů, proč by měl být web i na sociálních sítích, je hned několik. Na webové stránky uživatelé zavítají jen občas, když něco potřebují. Na sociálních sítích jsou ovšem téměř neustále, a proto je nutné, aby byl obsah webu viditelný právě tam, kde uživatelé stráví času nejvíce. (více)

1.9.2014 Prvky webu, na které se zapomíná

Webové stránky jsou místem, kde by se návštěvníci nikdy neměli nudit. Pro samotné majitele webu by mělo být důležité, aby návštěvníci na webu setrvali co nejdéle. K tomu je vhodné mít nejen dobrý obsah stránek, ale také prvky, které uživatele zaujmou. (více)

26.8.2014 Jakým chybám se na webu vyhnout

Nevhodné umístění reklamy - Weby se bezesporu dělají především pro možnost výdělku. Jestliže se monetizují prostřednictvím obrazové reklamy, tak je krajně nevhodné jí vítat každého uživatele. Důraz je vždy třeba dodržovat především u hlavní strany webu. Reklamy je potřeba umístit na místa, kam uživatelé klikají nejčastěji, hlavní strana by však měla zůstat co nejvíce čistá. Jedná se o jakousi vizitku webu, která předurčí úspěšnost, následná umístění reklam je vhodná situovat do podkategorií a především příspěvků. (více)

24.8.2014 Reklamní materiály – marketingové materiály

I v současné době jsou reklamní tiskoviny nenahraditelným prvkem při vytváření povědomí a ovlivňování skupiny zákazníků. Reklamní materiály musí být vytvořeny důvěryhodně a navíc by měly obsahovat texty, které umí prodávat. Poskytujeme svým klientům marketingové materiály, což znamená, že navrhneme nejen celkovou strukturu a koncepci Vaší tiskoviny, ale pomůžeme i s texty. (více)

19.6.2014 Napojení na Lunchtime.cz pro restaurace

Dokážeme si představit, jak je pracné udržovat aktuální jídelní lístek na webu a zároveň na Lunchtime.cz. Kolonku po kolonce vyplňovat denní meníčka, a to hned na dvou místech, je velká otrava a pro vás zbytečná ztráta času (více)

13.6.2014 Google Performance & Branding summit

4. června jsme se zúčastnili každoroční konference plné velkého množství zajímavých přednášek a mnoha významných osobností ze světa online marketingu. (více)

6.6.2014 Vylepšili jsme poštovní schránku

Stejně jako naše webové stránky, tak i mailová služba pro naše klienty, takzvaný webmail, volala po změně. V těchto dnech jsme nasadili novou verzi rozhraní, které je pro uživatele přívětivé a lépe graficky zpracované. Navíc je uzpůsobené i pro mobily a tablety. (více)

Stránkování

 
Přihlásit se