2.6.2016 Tvoříme diskuzní fórum 
Diskuzní fóra jsou internetovými pavlači, kde se schází
uživatelé, aby mohli volně diskutovat k různým tématům. Není divu,
že jsou stále v oblibě. Všeobecně lze fóra rozdělit do dvou
kategorií - na stránky, které celé fungují jako diskuzní fórum a na
weby, či spíše magazíny, kde je fórum přidané jako možnost, jak se
vyjádřit a diskutovat. více
26.5.2016 Výhody a nevýhody WordPressu 
WordPress je svobodný open source redakční publikační systém
napsaný v PHP
a MySQL.
WordPress je vyvíjen pod licencí GNU GPL. Jedná se tedy o svobodný
sofrware.
Díky tomu má širokou vývojářskou a uživatelskou komunitu, která
každý den chrlí velké množstvé šablon, pluginů a různých vylepšení.
Oblíbenost tohoto redakčního systému dokazuje i přes deset miliónů
stáhnutí a toto číslo stále roste. Na celém internetu funguje více
jak 15% webů, které jsou spravovány právě systémem WordPress. více
19.5.2016 Jak na efektivní email marketing 
Email marketing je užitečným nástrojem k podnikání pokud se
používá správně.
Většina firem jej však využívá špatně a neefektivně. Díky tomu poté
vznikají fámy o tom, že emailing nefunguje. Pokud se však naučíte
správně pracovat s email marketingem je cesta k úspěchu otevřená.
Jednoduchá pravidla a postupy platí jak pro velké, tak malé
firmy. více
13.5.2016 Jak bojovat proti spamerům 
Spameři jsou nepříjemnými existencemi, které se na internetu
pohybují. Jejich cílem je umísťovat komentáře na weby za účelem
propagace. Špinavou práci za ně dnes již často vykonávají spamboti,
kteří zamořují diskuzní fóra i komentáře pod příspěvky. Jejich
metody jsou již pokročilé a není pro ně překážkou prolomení
administrace či vytvoření uživatelského účtu. více
14.1.2016 Zobrazení firemního webu pro mobilní zařízení 
Informační technologie jdou nezadržitelným tempem
dopředu. To co se nám dříve zdálo jako z pohádky, je nyní
skutečností. Díky tomuto rychlému tempu je na firmy a podnikatele
kladen větší důraz na správné prezentování svého podniku. Jedním z
důležitých bodů je firemní web. Nyní nestačí
mít jen správně vyladěné webové stránky, které mají ty správné
barvy a kontaktní formulář. Aktuální starostí pro většinu firem či
podnikatelů je správná prezentace firemního webu na mobilních
zařízeních. Tam se totiž přesouvá nebo bude přesouvat většina očí
potencionálních zákazníků. více
29.8.2015 Proč propagovat web přes PPC 
Možností jak propagovat web na internetu je hned
několik. Jednou z nejčastěji využívaných a také nejúčinnější je
"pay per click" reklama nebo-li zkráceně
PPC. Ta nabízí hned několik výhod oproti ostatním
reklamám na webu. Níže se podíváme blíže na plusy této propagace a
proč je tak dobrá. více
16.8.2015 Využití poptávkových a slevových webů 
Poptávkové a slevové weby jsou účinným nástrojem jak
propojit zákazníky a firmy. Nejčastějšími uživateli poptávkových a
slevových webů jsou koncoví
uživatelé. Skrytý potenciál mají však i pro podnikatele a menší či
střední podniky. Stačí jen vědět, jak využívat jejich sílu a
správně vypracovat nabídku, která se neodmítá. Pokud se vše povede
jak má, může toto spojení vytvořit dlouhodobý zisk pro obě
strany. více
2.6.2015 SEO propagace webových stránek 
Optimalizace
pro vyhledávače, neboli SEO, je neustále řešeným tématem se
kterým se potýká každý provozovatel webu, který má za cíl obsazení
kvalitních pozic ve vyhledávání. Úspěšnost na webu
je často dána právě tím, jak moc jsou stránky přijatelné pro
vyhledávače, tedy především, jak jsou validní svým obsahem a také
popularitou na jiných webech. více
31.5.2015 Jak čerpat obrázky na web 
Pokud se rozhodnete zřídit si vlastní web, určitě se neobejdete bez
nutnosti vkládání obrázků, které budou ilustrovat vaše téma, o
kterém zrovna píšete. Existuje mnoho způsobů, jak obrázky získat,
ale pozor, některé cesty mohou být ilegální a může vás za ně čekat
trest. Asi tou nejlepší cestou, která s sebou obnáší nejméně
problémů je užití vlastního obrázku, který jsme sami vytvořili,
tedy vyfotili, namalovali atd. Při tomto způsobu užívání obrázků si
nemusíme vůbec lámat hlavu s autorskými právy, kolem kterých je
obecně nejvíce problémů. Je ovšem jasné, že téměř většinu
potřebného obrazového materiálu nejsme schopni sami vytvořit, a
proto musíme použít již existující materiál, kterého však nejsme
autorem. více
22.5.2015 7 častých chyb, ke kterým u nových webů dochází 
Nové webové stránky jsou vždy důvodem
k oslavě, ale ne vždy se je podaří udělat skutečně dokonalé.
Podíváme se na 7 častých chyb, ke kterým u nových webů dochází a
kterých by bylo dobré se vyvarovat ještě před spuštěním webu. více
19.5.2015 Web přes šablonu nebo web na míru? 
Možnost nechat si vytvořit webové stránky se nabízí již všem a
většina lidí se rozhoduje mezi webem vytvořeným na míru a webem
vytvořených podle šablony. V čem spočívá zásadní rozdíl? více
1.5.2015 Content marketing 
Textový obsah je pro každou webovou stránku důležitý,
uživatelé se díky němu dozvědí všechny potřebné informace. Může být
ovšem text také marketingovým nástrojem? Ano a
konkrétně se mu říká content marketing, nebo
také obsahový marketing. více
20.4.2015 Proč zakládat blog? 
Důvodů proč zakládat blog může být hned několik. V první řadě si
spíše musíme říct, k čemu nám bude blog sloužit a podle toho se
dále určí proč je blog přínosný pro naší věc a jak nám může
maximálně posloužit. více
9.4.2015 Kde všude mít URL svého webu? 
Pokud se vám právě podařilo zdárně dokončit váš nový web,
nastává pro vás nová, možná ještě o něco více složitější práce, a
to dostat váš web do podvědomí lidí. Je jasné, že na váš nový web
okamžitě nezačnou proudit davy návštěvníků. Musíte jim web ukázat,
připomenout a toto dělat stále dokola. více
26.3.2015 Výhody helpdesku 
Helpdesk je jednoznačně neocenitelnou
záležitostí, která dokáže zlepšit chod každé společnosti. Dokáže
eliminovat nadbytečné množství informačních kanálů do jednoho
jediného a tím zefektivnit a maximalizovat pracovní proces. Jedná
se o nástroj, který vám dává náskok před ostatními, díky hned
několika aspektům. více
18.2.2015 Co všechno patří na firemní web 
Firemní web je jednou z
cest, kterou o sobě dáváte vědět svým zákazníkům a prostřednictvím
kterého s nimi i komunikujete. Podle toho by měl váš firemní web
také vypadat a hlavně by měl obsahovat vše potřebné. více
7.1.2015 Firemní identita a web 
V dnešním vysoce konkurečním prostředí je každý trumf v rukávu
nebezpečnou zbraní, jak si poradit s již zmíněnou konkurencí.
Jednou z takových zbraní, které odlišují profesionály od amatérů je
firemní identita neboli corporate identity a web. Jenže co si
představit pod těmito pojmy? více
6.12.2014 Grafické a mediální soubory na webu 
Využívání mediálních souborů je u webových
stránek naprostou samozřejmostí. Pokud se na webu používají,
tak je vhodné se o nich něco dozvědět, tedy především to, jak by
správně měly vypadat a jakých pravidel se držet. více