18.11.2017 Webová stránka a sociální sítě 
Pro oslovení co největšího počtu lidí je vhodné vyhledávat
místa, kam nejvíce lidí chodí a nemáte teď na mysli místa reálná,
ale virtuální. K těm v poslední době jednoznačně patří sociální
sítě. Je tedy velmi výhodné ke své webové stránce zřídit také
stránku na sociální síti, která bude fanoušky automaticky
informovat o všem novém na vašem webu. více
11.11.2017 Jak zjistit vhodná klíčová slova pro web 
Jednou z nejdůležitějších věcí při tvoření PPC reklamy je
správný výběr klíčových slov. Na nich totiž stojí a padá úspěch
reklamní kampaně. Jak zjistit vhodná klíčová slova a jak postupovat
při výběru zjistíte níže. Klíčová slova jsou v PPC reklamě hlavním
nástrojem. Tato slova zadáte do PPC systému a následně se zobrazí
vaše reklama každému, kdo napíše do vyhledávače
právě vámi zvolená klíčová slova. Pak už záleží, zda na vaši
reklamu klikne nebo bude hledat dále. více
3.11.2017 Zálohování webu 
Stejně tak jako důležité účetní záznamy, tak i obsah webu má
svojí hodnotu a existuje mnoho důvodů, proč ho zálohovat. Jsou
webové stránky, kde se obsah nemění a slouží jen jako zdroj
základních informací, ale u rozsáhlých stránek s pravidelným
obsahem je potřeba považovat zálohování za samozřejmost. více
28.10.2017 Na co si dát u webu pozor 
Provozovatelé internetových stránek se dopouští častých omylů,
které mnohdy ignorují a zbytečně se tím podílí na vzniku celé řady
problémů. Uvedeme si proto jedny z těch nejčastějších a možnosti,
jak se jim vyhnout. více
23.5.2017 Vaše firma a mapy 
Vědí vaši zákazníci, kde se nacházíte? Pokud působí firma v
rámci celé České republiky, pak není podstatné, kde sídlí a
klientům pomůže odkudkoliv. Pokud se však jedná o obchod nebo
lokálně fungující firmu, pak může být pro zákazníka její nalezení
problém. více
16.5.2017 Linkovací profil webu - proč ho sledovat? 
Linkovací profil je jedna z věcí, na které by se mělo dbát při
optimalizaci
webu pro vyhledávače. Každý zkušený uživatel už ví, že může web
prostřednictvím zpětných odkazů na cizích doménách posunout v
příčkách ve výsledcích vyhledávání a pokud má být toto snažení
opravdu efektní, je linkovací profil základ. více
9.5.2017 Vaše firma a váš web 
Webové
stránky jsou často opomíjenou stranou byznysu. Zatímco firmy,
které se živí poskytováním internetových služeb, jim věnují
dostatečný prostor, značné množství firem, působících mimo
internet, jim věnuje pouze nezbytný čas. více
2.5.2017 Placená reklama pro firmu 
Žádná úspěšná firma na trhu se neobešla bez reklamy. Jedná se o
způsob, jak informovat široké okolí o své existenci a o
službách/produktech, jaké firma nabízí. více
28.9.2016 Jak legálně snížit daně 
Pořízením dlouhodobého nehmotného majetku -
Nehmotným majetkem se rozumí nehmotné výsledky výzkumu a vývoje,
software, ocenitelná práva a jiný majetek podle Zákona o
účetnictví. Za nehmotný majetek jsou považovány i webové
stránky či e-shopy. více
26.9.2016 Napadení webů na Wordpressu 
Wordpress je nejpopulárnějším redakčním systémem,
který se používá pro tvorbu webových stránek. Snadno se na něm weby
tvoří a snadno se v něm i pracuje, je ovšem velmi zranitelný. Jeho
popularity využívá celá řada hackerů a spamerů, aby se mohli
nabourat do webů ostatních uživatelů. více
19.9.2016 Vaše firma ve vyhledávačích 
Internetové vyhledávače jsou nejvyužívanějším prostředkem pro
hledání firem. Pokud je cílem firmy dosáhnout co nejvyššího počtu
zákazníků, je vhodné, aby dbala jak na správné zobrazení ve výpisu
nalezených výsledků, tak i na samotnu pozici ve vyhledávání.
Předpokladem je pochopitelně vlastní firemní web a následně
zajištění ON page a OFF page faktorů, které si nyní trochu
přiblížíme. více
12.9.2016 Vaše firma a obsah webu 
Jakou roli hraje na webových stránkách obsah? Tu
nejdůležitější. Firmy velmi často dbají na perfektní design
firemního webu, do kterého neváhají investovat i desítky tisíc
korun, obsah přitom zůstává až na druhé koleji. více
5.9.2016 Foto a video na webu 
Každý den se můžeme setkat s informací, že někdo někomu ukradl
jeho fotografie či bez svolení autora použit video na svém webu
nebo v podnikání. Fotografie či videa jsou autorským dílem a z
tohoto důvodu jsou chráněny autorským zákonem. Na internetu však
existují možnosti, jak si legálně nakoupit fotografie či videa.
Často za velmi nízké ceny. To se může hodit především pro
začínající weby, které potřebují ilustrační fotografie či
videa. více
18.8.2016 Vaše firma a váš web 
Webové stránky jsou často opomíjenou stranou byznysu. Zatímco
firmy, které se živí poskytováním internetových služeb, jim věnují
dostatečný prostor, značné množství firem, působících mimo
internet, jim věnuje pouze nezbytný čas. více
30.6.2016 Na co si dát pozor při vybírání webhostingu 
Webhostingy se v poslední době předhánějí v nabídkách opravdu
velkých prostor
a neomezených parametrů. Uživatel by se však měl spíše více zaměřit
na kvalitu nabízené služby, než na její rozsah. Dobré je tedy znát,
co bychom od opravdu kvalitního webhostingu měli očekávat.
Na prvním místě je jednoznačně bezpečnost. Webhoster by neměl ke
spravovaným datům připouštět žádné třetí osoby, a také by měl dbát
na to, aby byly weby a data na nich v naprostém bezpečí.
Důležité je však mít na pamětí, že ztrátu dat si můžeme zavinit i
my sami
a to používáním špatného redakčního systému, nezašifrovaným FTP
atd. více
23.6.2016 Jak začít se SEO 
Pokud je cílem webu prosperovat, měl by jeho majitel pamatovat
na SEO optimalizaci. Dříve se jednalo o relativně neznámý termín,
který je však v současné době nezbytné znát. Se SEO optimalizací
může začít kdokoliv, je třeba však pamatovat na její důležitá
pravidla. více
16.6.2016 Jak zvýšit obrat eshopu 
Snad každý by si přál dosáhnout co největší návštěvnosti na svém
eshopu. Reklama není jediným faktorem, který může zvýšit
návštěvnost, proto si představíme tipy, jak zvednout počet
objednávek a to změnami v eshopu samotném. více
9.6.2016 Webové pojmy, kterým je dobré rozumět 
Úspěch v oblasti provozu webových stránek by se dal přirovnat k
úspěšnému přežití
v divočině. Právo na úspěch zde mají jen ti nejsilnější a ten, kdo
se jen trochu ztrácí, bude navždy ztracen. Abyste netápali hned od
prvních začátků v džungli webového provozu, je dobré znát některé
základní pojmy, se kterými se budete určitě setkávat. více