
Je smutné si to z pohledu marketéra přiznat, ale pro většinu lidí není příslib personalizované reklamy dostatečně atraktivní nabídkou. Zjistěte, jak je účinně motivovat k aktivnímu souhlasu. více
Je smutné si to z pohledu marketéra přiznat, ale pro většinu lidí není příslib personalizované reklamy dostatečně atraktivní nabídkou. Zjistěte, jak je účinně motivovat k aktivnímu souhlasu. více
GDPR neboli General Data Protection Regulation je nová revoluční legislativa Evropské Unie. Vznikla již v roce 2016, ale účinnosti začne nabývat až od 25. května 2018. Jedná se o zkvalitnění a zvětšení ochrany osobních dat všech občanů, kteří shromažďují nebo zpracovávají údaje Evropanů, společností a institucí působících na evropském trhu. více
Máte své vlastní webové stránky? Toužíte vytvořit úspěšný web, který budou denně navštěvovat tisíce lidí a jeho popularita tak poroste ohromnou rychlostí? Chcete se dostat do podvědomí široké veřejnosti a zaujmout lidí napříč všemi věkovými kategoriemi? V tom případě se musíte soustředit nejen na zajímavý a originální obsah, ale svou pozornost a čas zaměřit i na marketing. Dosáhnout úspěšných webových stránek, ať už se jedná o osobní blog nebo firemní web, lze dosáhnout jedině tehdy, kdy je obsah ruku v ruce s reklamou. více
Zlepšete marketingový dopad vašich stránek pomocí A/B testování. Nově nabízíme tuto techniku průzkumu, která rychle, snadno a levně porovná dvě nebo více variant vašeho internetového marketingu. více
Firma, která nemá logo, jakoby to ani s podnikáním nemyslela vážně. Také si to myslíte a logo hledáte? V tom případě vám můžeme vytvořit logo na míru. Proč je dobré mít propracované logo? Jak souvisí s firemní identitou? Jak logem zaujmout na první pohled? Vysvětlíme! více
Mít své vlastní webové stránky může mít v dnešní době opravdu kdokoli. Někdo je využívá k osobním účelům, pro jiného jsou prostředkem pro firemní prezentaci. Možností pro jeho využití existuje nespočet. Ať už tedy svůj web využíváte k čemukoli a máte na něm cokoli, pokud nebude responzivní, nestane se pro návštěvníky dostatečným lákadlem. A to je potřeba změnit. více
Klíčem k úspěšnému podnikání jsou zákazníci, ještě lépe spokojení zákazníci. Abyste tyto zákazníky mohli i nadále považovat za své, je potřeba o ně neustále pečovat. Jinak vám je dříve nebo později přetáhne konkurence. Proč je tak důležité pečovat o zákazníky a co vám v tom může pomoct? více
Ať už jste sebevíc nadšení a kreativní inovátoři plni elánu a fantazie, ne vždy vám tyto vlastnosti postačí. Návrh a zpracování vašich osobních webových stránek potřebují i kapku technických znalostí, které laikům při tvorbě mohou zabrat moře času. více
Už máte svůj blog nebo webové stránky a víte, že slouží nejen jako vaše vizitka, ale i způsob prezentování vaší práce. Nyní si lámete hlavu nad otázkou, co na své stránky vlastně sdílet, abyste zaujali potenciální zákazníky a ještě lépe: abyste je přiměli se k vám vrátit. více
Mít v dnešní době svůj vlastní web je pomalu "jasná věc". Ne jenom, že prezentujete sami sebe či společnost, ale ukazujete jak dobří a profesionální jste. V dnešní době není důležité mít na svém webu mnoho informací, ale jsou důležité zmínit důležité fakta o spololečnosti. Jak jsme dříve psali v našem článku, jde i o tzv. “WOW” efekt. Nebojte se experimentovat, publikovat informace, které třeba u konkurence nenaleznete. Prohlédněte si weby vaší konkurence a zhodnoťte jakou přidanou hodnotu do svých webových stránek můžete vložit. více
Rozhodně nepodceňte výběr dodavatele vašich webových stránek. Vždy se vyplatí jednou dobře vybrat, než pak situaci složitě napravovat. Na co si tedy musíme dát POZOR při výběru dodavatele webových stránek a podle čeho se rozhodovat? více
Design webu je jedním z hlavních faktorů, kterým si můžete během pár vteřin návštěvníky (potenciální zákazníky) získat nebo naopak odradit. Z toho vyplývá, že má velký vliv na Vaše konverze a tudíž i zisky. Milton Glaser, významný grafický designér kdysi prohlásil, že existují tři základní reakce na design: ano, ne a WOW! V dnešní době, kdy je internet zahlcený weby je “reakce WOW!” klíčem k Vašemu úspěchu. více
Sociální sítě jsou nedílnou součástí moderní společnosti. Každý den jej využívají miliony lidí. Není tedy divu, že spousty firem a podniků se snaží využívat sílu sociálních sítí a získávat tak nové potencionální zákazníky. Možnosti sociální sítě a jejich využití pro podnik je nekonečné, ale nic se nesmí přehánět. Příliš velký důraz kladený na sociální sítě, totiž způsobuje podcenění ostatních důležitých věcí, které jsou potřebné pro úspěšné podnikání. více
Budování korporativní identity společnosti není zrovna jednoduché. Obzvláště, když kolem toho všeho vzniká spousty polopravd a mýtů. Většina špatných rozhodnutí však vzniká ve velkém egu ředitelů, kteří rozumí všem a všemu. Nechtějí si nechat poradit a tak často korporativní identita společnosti trpí. více
Snad každá úspěšná fungující firma má své zákazníky, ať už pravidelné či jednorázové. V případě kamenného obchodu jsou to lidé kteří nás navštíví a odejdou. Pokud jde ovšem o internetový obchod, jedná se nejčastěji o zákazníky, kteří něco zanechají a to emailovou adresu. více
Provozovat svůj vlastní web může přinášet mnoho výhod, avšak ne každý má odvahu do takovéto činnosti se pouštět, protože mu přijde samotná tvorba webu velmi složitá a zdlouhavá, ale to je omyl. V dnešní době existuje hned několik způsobů jak web vytvořit, aniž byste museli ovládat složité kódování. Jedním ze způsobů je i tvorba webu na tzv. blogovacím systému. více
Webové stránky jsou základem podnikání na internetu. Dnes má vlastní web již většina firem a pro mnoho uživatelů to znamená potýkat se stále větší konkurencí. Mnozí se tedy rozhodnou pro propagaci webu, což je velmi rozumný krok. Jednou z možností, jak web skutečně podpořit, je i tvorba microsites. Jak mohou webu pomoci? více
Pokud si zakládáte vlastní e-shop, budete si muset vybrat, na jakém CMS jej chce spravovat. CMS je zkratka pro content management systém, tedy pro prostředí, ve kterém budete zajišťovat běh vašeho e-shopu. Právě výběr toho správného CMS určí, jak efektivně budete schopni publikovat nabízené položky a spravovat objednávkový, platební, fakturační a logistický systém. CMS existují opravdu spousty a každý nabízí něco trochu jiného. My se nyní podíváme na tři nejznámější a nejkvalitnější CMS pro tvorbu a správu e-shopu. více
obchod@infonia.cz
+420 777 690 603
podpora@infonia.cz
+420 777 001 559
Společnost Infonia spol. s r.o. získala
v rámci otevřeného ratingu Imper
Zdravá firma hodnocení ,,EXCELENTNÍ,,.
Řadí se mezi 10 000 finančně
nejstabilnějších firem v České republice.
Odkaz na certifikát
Rádi Vás uvidíme u nás v kanceláři:
Pod pekárnami 245/10,
190 00 Praha 9-Vysočany